Permalänk
Medlem

Du ska in på www.adobe.com och där ladda ner Adobe Flash Player. Du måste installera flash player via Internet Explorer.

Permalänk

Hjälpte inte.

Har Version 9,0,47,0 av Adobe Flash Player
Har testat att installera på två datorer nu. Men fortfarande utan resultat.
Någon bugg i programvaran? (Update_Service_Setup-2.7.6.8-1)
Föresten är de mjukvarufel att jag inte kan spela upp 3gp MP4 filer av lite större sorter som 400-500 mb? tycker den borde klara av de min nokia 6280 gjorde...

Visa signatur

Jag är nog för gammal för att hänga här...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stardes
Det blir nog så, jag har funderat på den lösningen. Det följde med en adapter till kortet, jag är inte riktigt säker på vad adaptern passar till. Kortet är ett sandisk 4 gb (M2). Min skrivare har 4 st kortläsare, CF, SD, XD och MS och undrar om det är någon av dem som skulle kunna passa. Jag har sätt att det finns universalkortläsare som skall ta de flesta kort...

Givetvis är det till MS (pro duo) och inte till SD som nån sa tidigare. Fast det kanske du redan hade märkt.

Visa signatur

-det finns ingen ödets och himmelens lag, det finns ingen slumpens cynism, människor lider vareviga dag, de lider av kapitalism
-Vilken otursmango, den låg som oskyldig, så tog hon fram flera

Permalänk
Medlem

adaptern till minnsekortet skall sitta i ett SDuttag...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KKaRLssON
Hjälpte inte.

Har Version 9,0,47,0 av Adobe Flash Player
Har testat att installera på två datorer nu. Men fortfarande utan resultat.
Någon bugg i programvaran? (Update_Service_Setup-2.7.6.8-1)
Föresten är de mjukvarufel att jag inte kan spela upp 3gp MP4 filer av lite större sorter som 400-500 mb? tycker den borde klara av de min nokia 6280 gjorde...

Har också problem att köra större filer, lite synd om telefonen inte skulle klara av detta.

Visa signatur

//Stefan

Permalänk
Medlem

Shit! Jag verkar ha lyckats åstadkomma den enda riktiga kraschen på min M600 genom att lägga in två möten som korsar varandra i tid (edit: i kalendern alltså). Som krockar med andra ord... Dock är det enda som inte funkar Kalendern i vilken jag får upp ett felmeddelande med orsakskod: ViewSrv

Någon som har en aning om hur man får till det?

Jag har R9A002 som firmware om jag har förstått det rätt.

Visa signatur

 MacBook Air 11" | TypeMatrix

Permalänk
Medlem

en uppdatering...

tycker den är stabil nu...79 dagars uptime...dagligt användande...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Jag är grymt sugen på en m600 men det är svårt att hitta någon för ¨1500kr.
Har en Motorola A1000 med en ca 38tim max uptime innan den hänger sig och 20 tim batteri.

Mitt tre abb går även ut i november så jag behöver ny telefon för 3-400kr för upplåsning av en a1000 känns onödigt när en a1000 inte är värd mer än 900kr.

*EDIT*

Hittade ingen billig M600 så det blev en K800i "James bond edition" som jag fick för en tusenlapp.

Visa signatur

Nämns inget annat så menar jag denna maskinen:
ASUS G53SW - Intel i7-2630QM @ 2.00Ghz - 12GB RAM - Nvidia GeForce GTX460M 1.5GB
Intel 510 SSD 128GB - Seagate Momentus XT SSHD 500GB - Windows 7 x64 Ultimate SP1
Chrome v38/latest, Chrome Canary och Firefox for development / debug

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
en uppdatering...

http://undcon.com/sweclockers/070923193312.jpg

tycker den är stabil nu...79 dagars uptime...dagligt användande...

Var hittar man denna uppdatering? och hur hittar man denna info i telefonen?

Visa signatur

//Stefan

Permalänk
Medlem

alltså - det är bara en uppdatering i denna tråden som påvisar hur stabil telefonen är... ingen uppdatering att ladda ner alltså...

programmet som visas här är Swissmanager - finns i 2 versioner där denna är gratis

programmet som jag tagit bilden med heter AutoCam och kostar lite pengar - men det var det värt tycker jag

http://cellphonesoft.com/

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Ett tips till folk som inte gillar vanliga skrivbordet är att man kan skräddasy sin egen med gratisprogrammet GDesk. Har själv gjort min med inspiration från iPod Touch/iPhone. Använder samma program som UndCon för att ta bilder men i mitt fall har jag bara trial-versionen.

Permalänk
Medlem

Håller med Persa - Gdesk är rätt bra att använda - jag har gjort 3 sidor med olika ikoner/program

byter lätt med ett tryck på skärmen...

NYHET!

man kan uppdatera sin telefon gratis numera - med hjälp av XS++ flashar man om en brandad telefon GRATIS

(men den är fortfarande låst till din operatör) - dock Generic World1 dvs obrandad telefon/firmware

numera ser den ut så här...

fonten är Actionman

ett default tema från SE, bakgrund från Mobile9 och ikoner från forumet på se-uiq.com

Tillbaka till Uptime...

efter 100 dagars uptime bootade jag om min telefon

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Någon som har ett tips på hur man lätt kan säkerhetskopiera alla SMS och få ut dem i någon form av textfil eller liknande? Har köpt en W910, så M600:an ska snart lämna mig, men jag vill gärna ha kvar mina SMS.

Har provat FMA, som skulle kunna fungera ibland, men det gjorde det inte.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Hur funkar det med att koppla in mobilen till en dator med Vista? Alltså med USB-sladd, funkar bra/dåligt? Skulle även veta hur man får det att funka. Tack i förhand.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

sQuille:

Senaste PC-suite från SE (1.3.22) skall funka med Vista - jag har dock inte lagt in det själv på min laptop - men kan testa det senare idag

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&temp...

Geonome:

testade du FMA-beta ? det skall tydligen funka med den...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Provade senaste FMA-betan, den kom åt alla inkomna SMS, men inte skickade. Oh well, c'est la vie.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Ett tips till folk som inte gillar vanliga skrivbordet är att man kan skräddasy sin egen med gratisprogrammet GDesk. Har själv gjort min med inspiration från iPod Touch/iPhone. Använder samma program som UndCon för att ta bilder men i mitt fall har jag bara trial-versionen.

http://persa.free.fr/files/gdesk.png

Vad är det för litet sött program som döljer sig bakom DivX ikonen?

Visa signatur

i7 3770k, 16 DDR3, Geforce 570 GTX, 5Tb

Permalänk
Medlem

Det är en divx-spelare som döljer sig bakom :D. Kommer inte ihåg var jag hittade, men det nån länk från något forum när jag sökte på google.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Det är en divx-spelare som döljer sig bakom :D. Kommer inte ihåg var jag hittade, men det nån länk från något forum när jag sökte på google.

hehe ok, googlar lite på det då:D

btw någon som vet varför inte touchen på skärmen inte funkar i Gdesk?

EDIT: Hittade felet, det var flick start som ställde till det

Visa signatur

i7 3770k, 16 DDR3, Geforce 570 GTX, 5Tb

Permalänk
Medlem

registrerade mig precis på www.goosync.com för att kunna synka mellan mobilen och google calendar. Det verkar funka hur bra som helst! Kan skriva in/ändra uppgifter på mobilen och synka och sedan skriva in/ändra i google calendar! Asnajs! Gratis är det med.
Men vill man synka kontakter, så kostar det $20... (Och då kan man synka ett år framåt istället för en månad framåt och en vecka bakåt...

Visa signatur

Macbook 2,0 late 2008
Nikon D80 | MB-D80 | Nikkor AF-S 18-70mm f/3.5-4.5 | SB-600
Citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
sQuille:

Senaste PC-suite från SE (1.3.22) skall funka med Vista - jag har dock inte lagt in det själv på min laptop - men kan testa det senare idag

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=se&lc=sv&ver=4000&temp...

Geonome:

testade du FMA-beta ? det skall tydligen funka med den...

citerar dig så du hittar tillbaka då du värkar haft telefonen ett tag.

Skaffade denna nyss och sitter och leker med den. Men ska beställa ett minneskort då jag bara fick med den orginal 64 meg, som inte är mycket att hänga i julgranen.
Men min fråga är om nån har testat att sätta in ett 8gigs minne, vet att det officielt inte ska funka men kanske gör det ändå? nån som testat?

Visa signatur

Main: GA-P35-DQ6, Q6600,8800GTS, 2gig Balistik 8500
Server: "4300, 12TB Lagring

Permalänk
Medlem

nej jag har inte testat med något större minneskort - tror inte ens det finns 8Gb ännu - om det gör det så är dom svindyra...

Det finns en ny Firmware för SE-US

R9F011

intressant då SE sa att de skulle sluta utveckla...

jag har iallafall lagt in den och det funkar bra - vet dock inte vad som är uppdaterat..

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
nej jag har inte testat med något större minneskort - tror inte ens det finns 8Gb ännu - om det gör det så är dom svindyra...

Det finns en ny Firmware för SE-US

R9F011

intressant då SE sa att de skulle sluta utveckla...

jag har iallafall lagt in den och det funkar bra - vet dock inte vad som är uppdaterat..

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=244259

Tycker inte priset är så farligt, desutom kan jag ju använda den i mitt psp med adapter. Men då måste jag veta om den funkar, men har mailat SE och frågat. Får se vad man får för svar.

Edit: detta fick jag till svar från SE support

Vi garanterar att 4GB fungerar med M600i, det bör även fungera med större men detta är inget som vi i dagsläget kan garantera.

Då är ju frågan om man ska våga testa

Visa signatur

Main: GA-P35-DQ6, Q6600,8800GTS, 2gig Balistik 8500
Server: "4300, 12TB Lagring

Permalänk
Medlem

Någon som vet vart man får tag på en m600 (helst svart)? Min flickvän är lite intresserad av en sådan efter att ha lekt med min men det verkar lite sisådär med att få tag på en. Begagnat är absolut inte uteslutet men det är ont om dem både på blocket och tradera.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Medlem

Mediamarkt kanske?

Visa signatur

Simply the best

Permalänk
Medlem

Tips på bra mediakonverter? Total video converter har provperioden gått ut på.. M3 lyckas jag installera men inte starta... Några andra tips på program?

mvh pumas

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kottkrig
Någon som vet vart man får tag på en m600 (helst svart)? Min flickvän är lite intresserad av en sådan efter att ha lekt med min men det verkar lite sisådär med att få tag på en. Begagnat är absolut inte uteslutet men det är ont om dem både på blocket och tradera.

Ny kan du nog glömma, om du inte hittar en begagnad som aldrig varit upp-packad innan.
blocket är nog säkras eller andra sidor med begagnat.
Satsa på en P1i annars, rätt hyggligt pris just nu (iofs kommer G-serien snart)

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem

sök på ebay också...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

Gick att få tag på på Mediamarkt i Göteborg. G-serien verkar onekligen intressant men qwerty-tangentbordet är beroendeframkallande.

Största problemet med P1i är att den ser fruktansvärd ut. Hade varit smidig annars.

Visa signatur

We are stuck with technology when what we really want is just stuff that works.
blog - flickr - del.icio.us - last.fm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kottkrig
Gick att få tag på på Mediamarkt i Göteborg. G-serien verkar onekligen intressant men qwerty-tangentbordet är beroendeframkallande.

Största problemet med P1i är att den ser fruktansvärd ut. Hade varit smidig annars.

Gött

G-serien ser onekligen intressant ut ja, skulle inte tacka nej till en G900

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.