systemåterställning funkar inte

Permalänk
Medlem

systemåterställning funkar inte

jag har en dator så vart rätt knasig. fick BSOD hela tiden och det gick inte och spela spel men sen tog jag r ett ram minne och installerade om xp nu flyter allt på sen börjar masa saker uppdateras vilket ska vara bra? och nu funkar inte internet så jag gör en systemåterställning till då jag trodde datorn funka men när jag ska göra systemåterställning igen går det inte... det är bara blankt och verkar vara en internet sida.. nästan... orkar verkligen inte installera om xp för 10 gången på en månad typ

HJÄLP

//jr

Permalänk
Medlem

Re: systemåterställning funkar inte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jensenjr
jag har en dator så vart rätt knasig. fick BSOD hela tiden och det gick inte och spela spel men sen tog jag r ett ram minne och installerade om xp nu flyter allt på sen börjar masa saker uppdateras vilket ska vara bra? och nu funkar inte internet så jag gör en systemåterställning till då jag trodde datorn funka men när jag ska göra systemåterställning igen går det inte... det är bara blankt och verkar vara en internet sida.. nästan... orkar verkligen inte installera om xp för 10 gången på en månad typ

HJÄLP

//jr

Testa och lägg in sp2 igen, fick snarlikt problem förut, systemåterställningen funkade inte, den andra datorn jag hade fick inge nät(körde min burk som router då)

Permalänk
Medlem

ahh jag tittade min xp skiva instalerade om... jag tänker hålla mig bprta från uppdateringar iaf;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jensenjr
ahh jag tittade min xp skiva instalerade om... jag tänker hålla mig bprta från uppdateringar iaf;)

Om du inte håller datorn uppdaterad med de senaste säkerhetsuppdateringarna så får du virus och skit i datorn och då behöver du garanterat installera om.

Permalänk
Medlem

ahh ok jag gjorde en återställnings pungt. vågar ja nu uppdatera utan att de lägger der?

Permalänk
Medlem

varför gör du en systemåterställning när internet slutar fungera dummaste jag hört

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mäki
varför gör du en systemåterställning när internet slutar fungera dummaste jag hört

För att gå tillbaka till senast fungerande tidspunkten?

Om nån uppdatering gjort nått med hanns drivare till nätverksskortet.