Dustinhome - Vem fick vad?

Permalänk
Medlem

Dustins klistermärke på lets dance-paketen sitter UNDER plasten som omger förpackningen.

Permalänk
Medlem

Kommer antagligen få Lets Dance också då mitt väger 1.4kg...

Känns som det leder till miljöförstöring. Kommer bara vilja öppna fönstret och slänga ut skiten. Skulle hellre ta en nyckelring där det står Dustinhome. Men visst, förstår väl att de behöver rensa upp lagret med dessa då det ju inte kan vara många som köper.

Permalänk
Medlem

Hämtade mitt paket #4 precis. Det innehöll en D-Link DSL-524T ADSL2/2+ router

Permalänk
Medlem

Paket #23 väger 1,5 kilo enligt Posten. Det är väl bara hoppas att det inte är Let´s Dance Är det det så tackar jag ändå dustinhome för paketet!

Visa signatur

Jag missbrukar smileys ;)

Permalänk
Medlem

Ingen som fått nån vikt på #21 än?

Jag har haft kolli-id sen lunch men ingen vikt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Funz
Ingen som fått nån vikt på #21 än?

Jag har haft kolli-id sen lunch men ingen vikt.

Posten hämtar inte ett paket i taget

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

mm kul att NI fått julklapp.. jag själv kom ju ihåg att det delats ut föregående år så jag satt framför datorn kl 23:55 den 23/12 och skulle beställa ett par minnen så kanske man skulle få en julklapp, men tror ni inte fan att sidan fuckar upp sig (antagligen för att alla beställde just då) så datorn hänger sig och när jag startat upp datorn så är den 00:02 och jag försöker gå till dustin home för att beställa nä då var den överbelastad och det blidde inget detta år heller =(

så jag har tröstköpt en 226BW samsung för 2795:- på onoffs mellandagsrea istället fick s-panel btw, grymt nöjd =P

Visa signatur

||> FD North TG White <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Rog Strix B550 F-Gaming <> AMD Ryzen-7 5800x3d + Corsair H150i RGB PRO XT <> Kingston Fury renegade 2TB m.2 + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600MHz CL 16 rgb <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Medlem

hämtade ut #18, fick årets spel Let's Dance!

Permalänk

Äntligen har de skickat mitt också Dock inte fått någon vikt än.. men återkommer med det

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Nr #8 var också D-link ADSL routern. Vem vill ha? ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZeRo222
Nr #8 var också D-link ADSL routern. Vem vill ha? ^^

Gratis? Ja, tack.
Jag kan skicka en fraktsedel. hehe

Permalänk
Medlem

Min #5: 1.5 kg
Polarens #5: 2.2 kg
en annans #23: 1.5 kg

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mornn
Min #5: 1.5 kg
Polarens #5: 2.2 kg
en annans #23: 1.5 kg

1. Dlink/lets dance spel
2. Microsoft mus tgb kit?
3. Dlink/lets dance spel

Visa signatur

Main: i9-9900k | GIGABYTE Z390 AORUS Master |32gb Trident Z Neo RGB | Kraken X62 | MSI RTX 2080 X TRIO, EVO 970 1TB M.2 NVMe | Corsair RM850x V2 80+ | Fractal Design Define S2
Skärmar: 1x PG279Q 2x Asus VG27AQ1A IPS

Secondary: i5 11600k | Asus Rog Strix B560-I GAMING | 16GB Trident Z 3200Mhz CL14 | NZXT Kraken X53 240mm | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair SF750 80+ Platinum | Cooler Master NR200P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZeRo222
Nr #8 var också D-link ADSL routern. Vem vill ha? ^^

Jag kan gärna ta för frakten så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Neeeeeeej, 1.6kg!!! =(

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd

7,70 kg

va kan det va?

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
7,70 kg

va kan det va?

Vilket paket fick du tag på?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeppan
1. Dlink/lets dance spel
2. Microsoft mus tgb kit?
3. Dlink/lets dance spel

Det hoppas jag fan inte på, eller. Jag kan acceptera lets dance men Dlink har jag ingen användning för. Men jag är ju själv i behov av ett nytt tangentbord, får väl ta och råna posten imorrn.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem

1,5kg och 1,6kg väger mina..

Permalänk
Medlem

Hur kan folk säga att "deras" paket väger si och så? Man fick bara ett paket per kund, man blir så arg på folk som är så jävla snål att de roffar åt sig massa paket.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

För att ja orkar inte skriva ut "min och min pappas"?
Per kund ja, min farsa är kanske också en kund? Det är väl heller inte snålt att roffa åt sig flera, kanske är du som inte lyckades få någon och därför blir helt mensig. Har du lingonvecka? Tsk tsk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amanito
7,70 kg

va kan det va?

Skulle kunna vara ett PlayStation 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Hur kan folk säga att "deras" paket väger si och så? Man fick bara ett paket per kund, man blir så arg på folk som är så jävla snål att de roffar åt sig massa paket.

Buhuu

Permalänk

Jag instämmer. De måste ändra reglerna till nästa år helt klart så det här inte ska gå.

MrRunaway

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem

#14 1.6kg, oh noes!
Men man ska vara glad för det man får

Permalänk
Medlem

Happ.
#21 och 1,5 kg

Permalänk
Dustin

Jag tror i alla fall att alla slapp Idol-DVD:er

Mvh
Mikael Carinci

Visa signatur

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Jag tror i alla fall att alla slapp Idol-DVD:er

Mvh
Mikael Carinci

Woho. Du får berätta lite om trycket på era servrar och ungefär hur många paket ni skickat ut.

Jag är nöjd. Tack!

Permalänk
Medlem

Mikael, du vet inte vad den dyraste varan ni skickade ut var för något?

Permalänk
Medlem

Fick just vikten på #1, 6.0kg! Go dustin