Vilket är höstens största spel!

Permalänk
Medlem

The Witcher helt klart!

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Crysis. Quake Wars verkar inte ha blivit speciellt stort även om det är ett kul spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pilzner
Saknade team fortress 2 i listan

Jag hade orange box i åtanke när jag skrev episod 2

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Avstängd

Crysis skulle jag inte rösta på. För höga systemkrav för att bli kallat höstens största spel.

Assassins Creed fick min röst

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Medlem

buuu man borde få välja fler alt.

HÖSTENS SPEL: Har bokat alla spelen och kommer lira alla som f*n!!

CRYSIS - ÄGare av beta 1 jihuuu
QuakeWars - Ganska kasst men en stort spel och forts att lira
HL2 Episode two - Fick mitt 2 dagar sen från webhallen dvs orange box.. ÄGERRR!!

TFT2 Team fortress 2: Äger också sönder, skit kult!
PORTAL: wow ?? Årets nytänkande årets spel ?
CallOfduty4 - kört demo och bokat spelet, SKIT bra, längtar och väntar! Kommer bli årets multiplayer & single efter crysis!!

Även kommit information av battlefield3 men det gäller ju inte hösten så.

Permalänk

orange box.

Visa signatur

"Ta det lungt jag är dyslektiker"

Permalänk

Årets spel lär ju bli Halo 3 men jag lägger min röst på Biochock eftersom Halo 3 inte finns med på listan.

Visa signatur

Chassi: trästubbe | Minne: guldfisk | Grafikkort: sexans skolfoto | Processor: mammas symaskin

Permalänk
Medlem

Half Life The Orange Box, utan tvekan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P1nGviN
Crysis skulle jag inte rösta på. För höga systemkrav för att bli kallat höstens största spel.

Assassins Creed fick min röst

Du har en poäng.
Många som jag känner skaffar bättre hårdvara pga ETT SPEL!
Lite sjukt!

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.