Frontlines - Fuels Of War

Permalänk
Medlem

Frontlines - Fuels Of War

Testade precis betan och det verkar kunna bli ett riktigt roligt MP-lir. Någon mer som testat det? Släpps i Januari till PC och PS3

Dock så verkar spelet sjukt krävande. Körde på medium och det hackar ganska friskt, hoppas det bara är betan som är dåligt optimerad.

Sida: http://www.frontlineswar.com

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

Länk? Mer info om spelet? Verkar intressant men jag har aldrig hört talas om det...

Visa signatur

| Intel Core2Duo 6420 : 4GB DDR2 PC5400 : 730 GB HDD : C3D 8800GTS 320MB : Soundblaster X-FI ExtremeGamer | XFX Nforce 680i SLI | Scythe Infinity Fanless | Windows Vista Ultimate x64 | 3DMark05 Score: ._._._._.

Permalänk
Medlem

Ser ju ut lite som BF-spelen, och är det samma känsla lär det ju vara värt att prova

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Tyckte också att det verkar vara som bf:) ser kul ut blir värt att prova

Permalänk
Medlem

Testade det jag med, maxade allt med perfekt flyt
UE3 är ganska nice

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Kanske inte är så jätte konstigt om det är lite likt BF.
För dom som gjorde Desert Combat moden till 1942 knåpar på detta spel.

Permalänk
Medlem

Tänkte ladda ner detta genom steam... där står det "Available in your region on March 7"
Det är den 9e nu, och jag kan inte köpa det..?? :/

Permalänk
Medlem

Alltså det ser bra ut.

Som gammal BF spelare så saknar jag fordonen i cod 4

Visa signatur

Mmmmm