Permalänk
Medlem

AvP Requiem trailer

http://media.movies.ign.com/media/746/746237/vids_1.html
Går bra att ta ner HD versionen också (inget IGN member krav).

Väldigt blodig och actionfylld trailer. De som gör denna film är två bröder (Strause) som har en effektfirma Hydraulx. De har dock ingen större meritförteckning när det gäller regi.

http://www.imdb.com/title/tt0758730/

http://www.avp-r.com/

Spoiler:

Som det ser ut så krashar ett Predator skepp på jorden och alien facehuggers som de hade kommer ut och börjar infektera befolkingen i en mindre amerikansk stad. Det verkar som Predators från skeppet har överlevt och jagar Aliens, men även människor som kommer ivägen.

I trailern så gör en Predator en "double headshot" btw, är lite skadad men tänkte på UT voice när jag såg det

Dold text
Permalänk
Medlem

Vilken fruktansvärt dålig nedladdningssajt.

Visa signatur

Ryzen 7 3700x | ROG X470-F Gaming | Corsair 16GB 2666MHz/CL18 | GTX 1070 Ti 8GB | 250 GB M.2, 2TB MLC SSD, 2TB 7200rpm | RM750x | DeepCool Matrexx 55 | AOC 24G2U

Permalänk
Medlem

Jag provade ladda ner igen nu bara för att se om det var segt och ligger på 270kb/s vilket får anses som hyfsat. Däremot har jag inte testat streaming versionen. Tyvärr har IGN exklusiv rättighet på trailern för närvarande, men den lär väl dyka upp på andra ställen snart.

Permalänk
Medlem

Ser faktiskt rätt så bra ut, men det känns som att det är en stor risk att den bara blir löjlig.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

Jag hade då inga problem att ladda hem snabbt från sajten, låg runt 4-5mb/s.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Den här filmen verkar really nice!

Permalänk

tycker att trailen missvisar den kommande filmen.

ska se den men inget jag ser framemot till 110 iaf..
AVP ett bra upplägg men tyvärr så görs de på fel sätt

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Ser ut som dom siktar på en högre åldersgräns än pg-13 i denna filmen i alla fall. Var mer våld i denna trailer än hela första filmen kändes det som

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-

AVP ett bra upplägg men tyvärr så görs de på fel sätt

Bara jag som vill se en AvP film som utspelar sig i framtiden?

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rankko
Bara jag som vill se en AvP film som utspelar sig i framtiden?

Jo, jag med. Det hade varit grymt...

Men denna Requiem filmen verkar bli härligt saftig. Älskar predatorn, universums tuffaste jägare.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Den ser ut å bli bra mycket bättre än ettan iaf, ser fram emot denna

Visa signatur

"Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly"

Permalänk
Medlem

Blood, me likes! Blir det en PG-13 smörja så lär jag inte se den.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rankko
Bara jag som vill se en AvP film som utspelar sig i framtiden?

alien är ju framtiden och jag tycker de är bra.. Dock preditorsfilmerna är inte dirext bra, de gjordes med fel tecknik vid feltidpunkt bara.

lägger de fram AVP till som en uppkommare till den sista alienfilmen så kan det nog bli lite skoj

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Me likey!

Verkar bli nice!

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Vill se.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Avstängd

Aliens och Predator sagan har möjligheten att bli stor, men jag vill se framtiden.

När man kollar Aliens 2 så undrar man varför företaget var så ivriga att få tag på en facehugger/xenomorf när dom inte ens visste att dom fanns.. sen när man såg första AvP så fick man sig en hint.

Men som sagts jag vill se det spelas i framtiden, gärna efter Aliens 4.. det är väl den Ripley clonas fram?
Kick ass om Predators kommer och övar jakt då

Nåja, jag är frälst på Sci-Fi och skräck så filmen blir bra för mig.. skit eller ej.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Gillade inte i den senaste AvP filmen när Aliens:ena dödade allt för många Predators det kändes inte helt rätt.

ONT: verkar ganska blodig som sagr ;D;D

Visa signatur

Någon dator med tillhörande skärm

Permalänk
Medlem

Nån som har en länk till trailer i högre (HD) upplösning?

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••