Permalänk
Medlem

Vill inte dö än på ett tag iaf.

Om mina föräldrar och polare har rätt så kommer jag att köra ihjäl mig inom en snar framtid...
Hopps innerligt att dom har fel...

Visa signatur
Permalänk

Jag blir skjuten till döds, förhoppningsvis i miltär tjänst. Nån gång i mitt liv vill jag bli skjuten iaf! Orka bli gammal och dö långsamt.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Syrebrist

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk

Totaltmosad mot betong!

Fast det hinner jag nog glömma när jag blir senil...

Planen är alltså att när jag blir senil (träffade min gammelmorfar på hemmet och han frågade sin dotter var femte minut "vem är du?", usch, så vill jag inte bli), då ska jag ta en motorcykel och bränna rätt in i en stor betongvägg!

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.

Permalänk
Medlem

Ett par kompisar till mig kom överens om att när de är 80 så ska de träffas och spränga sig själva med varsin handgranat. Tror jag hakar på dem, fast de är ett år äldre så jag får väl dö vid 79 års ålder

Å andra sidan är det troligare att jag dör av någon mer "normalt". Hjärtat, hjärnan, trafikolycka. Jag hoppas bara att det går fort och att jag slipper lida.

Permalänk

När jag känner att jag inte har något att leva för längre (självklart inte som 20-åring eller så, utan när jag är gammal), så ska jag dö. Jag vill inte dö liggande i en sjuksäng. Min död ska kunna vara en anekdot som någon ändå kan skratta åt i framtiden.

Visa signatur

Workstation: Gigabyte P35-DS3 - Q8300 - Corsair TWINX 2x1 GB - XFX HD5770 - 1.7 TB || Laptop: Amilo Pro V3505 - Centrino Duo T2050 - 1 GB RAM - 80 GB
Server 1: Dimension 4700 - P4 2.8 GHz - 256 MB RAM - X300 - 280 GB || Server 2: ABIT I-G31 - E2200 - 2 GB RAM - 40 GB

Permalänk

Jag somnar in på min tron.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av s.c.s.i.
Tror du att det finns någon som i sin ungdom som sa att de minsann skulle bli ett gaggigt kolli på nåt hem? Det är ju ingen ambition, men likförbannat finns det många geggiga kollin på hem.

Poängen är att du, förmodligen, precis som de flesta andra, kommer att ändra dig när du blir gammal. Som ung vill man självklart dö med en "bang", men seriöst, hur troligt är det att det händer?

Att dö med en "bang" är inte nödvändigt, det kan lika gärna ske på något odramatiskt och ospännande sätt. Men att ligga som en grönsak och bara vänta på det är någonting som slår mig som otroligt meningslöst. Lägger man sen ihop det med min något skruvade livsåskådning så finns det ingen större risk för att jag tänker låta det hända.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Vila i frid

Antagligen av cancer.
Eller när något av de viktigare organen packar ihop efter all stryk de fått av medicinering.
Högstroligt är det mina lungor som ger sig.
För att romantisera det lite så önskar jag att min *prutt står vid min sida.

*prutt = smeknamnet på den jag älskar.

Permalänk
Medlem

Såhär:

Citat:

<evilada>: Best suicide plan ever
<mcm310>: what is it?
<evilada>: you go up to the top of a roof
<evilada>: string piano wire tight across the front edge at neck level
<evilada>: tie a cord to your foot and the other end to the building so that you'll be above sidewalk level when its fully stretched
<evilada>: then you put super glue on your hands
<evilada>: and put your arms around the front of the wire and then back to touch your head
<evilada>: then you lean forward, so the piano wire cuts your neck but not your elbows
<evilada>: when the cord goes taut, youll be hanging upside down with no head....except your head will be in your outstretched arms thanks to gravity and the glue, staring at someone upside down and spewing blood everywhere.
<evilada>: And some poor bastard will be traumatized for LIFE.
<mcm310>: i dont think i can be your friend anymore

( http://www.bash.org/?488793 )

Permalänk
Medlem

Om livet börjar luta åt att jag är påväg att dö långsamt och plågsamt, psykiskt och/eller fysiskt, kommer jag med stor sannorlikhet att ta livet av mig.
Hängning eller fall från hög höjd med avskedsbrev.

Jag mistänker dock att jag kommer gå mot de sälla jaktmarkerna tidigare på grund av att jag slår ihjäl mig, käftar tillbaka vid ett rån eller dylikt, krockar, självmord eller annat.

Pigg tråd det här föresten...

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem

Kraschar kanske med något slags fordon, skulle inte förvåna mig. Annars blir det väl en mer naturlig död.

Permalänk
Medlem

Jag har de senaste 10 åren eller så sagt att jag kommer dö av att en långtradare kör över mig...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av polygon5
Drömscenariot är ju att köra en självmordsbombning mot RIX-FM's studio under "Rix morgon-zoo".

Jag joinar Hatar verkligen deras skit program.

Men lite mer seriöst så tror jag nästan en MC olycka kommer va min utgång ur denna värld. Alla idioter ute i trafiken håller ju på att döda en dagligen så det är bara en tidsfråga.

Permalänk
Avstängd

Man vill dö episkt medans man slåss mot jordens samlade styrkor.

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jöhgänn
Man vill dö episkt medans man slåss mot jordens samlade styrkor.

då får du ägna rätt mycket tid åt att göra folk förbannade först.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk

Drunkna i mina egna spyor.

Permalänk
Medlem

Snabbt och smärtfritt...och förhoppningsvis inte i förtid, och inte med ngn hänvisning till 1980:100...( peppar, peppar...)...

Visa signatur

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe"-Albert Einstein-#1 X48DS5| Q6600GO@3.6GHz Max FSB so far :P | TRUE+FM121 | OCZ Reaper-8500 | Corsair 620 | Cosmos 1000 | #2: P35-DS4 ( F10 )| TRUE-120 | E6600@3.72 | OCZ Nvidia SLI DDR2 PC2-6400 | NZXT Lexa | HD4850|

Permalänk
Medlem

jag kommer att dö på ett väldigt udda sätt, det komme rbörja med att jag får skona mina brott som lat, at jag inte orkar hämta brandsläckaren när det brinner.

vad surt att brinna upp

Permalänk
Musikälskare

Aliens med ass-probes

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Aliens med ass-probes

mm... ass-probes. <3

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Aliens med ass-probes

Citat:

Ursprungligen inskrivet av headcleaner
mm... ass-probes. <3

Ja, ja...smaken är ju som...

Visa signatur

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe"-Albert Einstein-#1 X48DS5| Q6600GO@3.6GHz Max FSB so far :P | TRUE+FM121 | OCZ Reaper-8500 | Corsair 620 | Cosmos 1000 | #2: P35-DS4 ( F10 )| TRUE-120 | E6600@3.72 | OCZ Nvidia SLI DDR2 PC2-6400 | NZXT Lexa | HD4850|

Permalänk

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem

Underbart med människor med humor, arbetsdagen går så mycket snabbare

Visa signatur

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe"-Albert Einstein-#1 X48DS5| Q6600GO@3.6GHz Max FSB so far :P | TRUE+FM121 | OCZ Reaper-8500 | Corsair 620 | Cosmos 1000 | #2: P35-DS4 ( F10 )| TRUE-120 | E6600@3.72 | OCZ Nvidia SLI DDR2 PC2-6400 | NZXT Lexa | HD4850|

Permalänk
Hedersmedlem

Ålder.

Kunde inte låta bli.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Ålder.

Kunde inte låta bli.

Nu kommer Mr.Schnucky och jagar dig. Spring!

Visa signatur

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe"-Albert Einstein-#1 X48DS5| Q6600GO@3.6GHz Max FSB so far :P | TRUE+FM121 | OCZ Reaper-8500 | Corsair 620 | Cosmos 1000 | #2: P35-DS4 ( F10 )| TRUE-120 | E6600@3.72 | OCZ Nvidia SLI DDR2 PC2-6400 | NZXT Lexa | HD4850|

Permalänk
Medlem

Cue Benny Hill musik

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Kommer bli påkörd av tåget
Med min vanliga otur kommer jag förmodligen fastna mellan bommarna, bränna startmotorn och sen trassla in mig i bilbältet påväg ut.

Detta scenario kräver iofs att jag köper en bil...

Om jag skippar att köpa bil kommer jag bli överkörd av en morgontrött busschaufför eller möjligtvis nermejad av en pårökt mopedist.

Fast jag kommer förmodligen dö av något tråkigt som hjärtproblem eller cancer.

Man skulle dö av någon jävligt ovanlig sjukdom, som senare får döps efter en. Självklart ska det utbryta en epedemi som hamnar i historieböckerna. Då blir man odödlig...

Visa signatur

"Get your facts first, and then you can distort them as much as you please." - Mark Twain
På internet kommunicerar vi huvudsakligen i textform, så skriver du som en idiot kommer du således att uppfattas som en idiot.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jöhgänn
Man vill dö episkt medans man slåss mot jordens samlade styrkor.

Det hær ær ju drømmen, jag kan æven tænka mig att slåss ensam mot en fræmmande ras (utomjordingar då alltså). Spelar egentligen ingen roll så længe jag drar med mig så många som møjligt och min død gør størsta møjliga "impact" i historien och kommande generationer. Hellre økænd æn okænd

Næ men ærligt talat befarar jag att jag inte ens kommer inse øgonblicket då mitt liv slæcks, vilket får det kænnas extra meningsløst, antaligen kommer det ske i en olycka, typ jag får ett betongblock i hufvudet och inte hinner mærka nåt innan jag ær død eller liknande.

Alla verkar ha så fantasifulla sætt att dø på, jag tror verkligen att mitt liv kommer ta slut utan att jag ens hinner mærka det, vilket lika gærna kan innebæra imorgon, eller 5min efter att jag postat detta inlægg. FAN måste gå på toa!

Och sen har vi ju alltid cancern.

Ærligt talat så tror jag att jag faktiskt måste dø minst tre gånger før att det ska ræknas, nån som har nåt tips?

Visa signatur

jag reserverar mig icke för felaktigheter i ovanstående inlägg citera för svar tack
Jag har en dator...

Permalänk

Rather be forgotten than remembered for giving in.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."