Var kan man köpa modulära kablar?

Permalänk
Medlem

Var kan man köpa modulära kablar?

Jag har nu letat som en tok efter modulära kablar till mitt nätaggregat...
Gärna en kabel med många sata-utag eftersom nätagget är till en filserver.
Någon som vet var dom finns att köpa (helst innom EU)?

Nätaggregatet jag äger är ett Enermax Liberty (om det nu spelar någon roll).

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

Testat å kontaktat deras support eller stället där du köpte agget? Dom lär kunna fixa ett par nya mot en liten slant eller att du bara pejjar frakten

Permalänk
Medlem

Jo jag försökte höra av mej till Enermax men dom har tydligen något problem med hemsidan för efter jag skrivit mitt medelande så kommer det bara upp ett felmedelande.
Av komplett (där jag handlade agget) fick jag detta till svar:
"Hej,

I dagsläget har vi ingen information om att den efterfrågade produkten kommer att bli aktuell i sortimentet. Blir den aktuell så kommer den att läggas upp på hemsidan.

Tack för visat intresse,
Med Vänliga Hälsningar
Komplett.se"

Edit/Hittade nu en epost adress till enermax i manualen har nu skickat iväg ett mail, nu är det bara att hålla tummarna att de vill sälja direkt till mej.

Men om någon skulle hitta dessa kablar någonstans så skriv gärna det i tråden. /Edit

Edit2/Äntligen hittade jag kablarna jag sökte på en tysk sida.
Om någon annan också letar så kan jag tipsa om den här sidan med direkt länk:
http://www.alternate.eu/html/product/summary/search.html?sear... /Edit2

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]