Fick känna på T650 idag.

Permalänk
Medlem

Fick känna på T650 idag.

Jag fick leka med en bekants sony ericsson T650i. Den har inte släppts än men jag hade förmånen att känna på den då han jobbar på SE. Måste medge att telefonen var oerhört läcker, dock anser jag att displayen är lite för liten. Kameran är helt okej, tog ett par foton men glömde att skicka över de till min N95. Kameran är dock sämre än den som sitter hos k800.

Vill man ha en relativt billig och snygg mobil är detta definitivt ett val att snegla på.

Jag mer om ursäkt för den dåliga fotokvalitén, var inte tillräckligt stadig i handen med tanke på tidpunkt och miljö

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem

kommer den vara billig?
Hörde att den skulle kosta runt 4000 :S men det kan väl inte vara sant isåfall?

Permalänk
Medlem

Den borde vara jättebillig ser ju ut som en leksaktelefon.

Skulle inte använda den om jag så fick den gratis.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel
Den borde vara jättebillig ser ju ut som en leksaktelefon.

Skulle inte använda den om jag så fick den gratis.

Hehe, håller med

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Jag undrar vad de gör hela dagarna på både SE och Nokia. När kommer något riktigt revolutionerande? Känns som en T610 i modernare tappning.

Permalänk
Medlem

SE knappar suger, tycker jag.

Permalänk

Är den verkligen grön?

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk
Hedersmedlem

det e ju bra att dom skippade joysticken

Permalänk
Medlem

Det var segt. SE visade den för oss återförsäljare i början på maj. Du måste sitta på lagret eller nåt

Skön känsla i telefonen. Metall och ordentligt. Mineralglas i displayen som ska vara näst intill omöjligt att repa. Den känns bättre än vad den ser ut. Inte som 7000 kronors plastrackel från Nokia

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Hedersmedlem

nokia e väldigt bra på o ta betalt för sina lurar...

Permalänk

Tycker den ser stor ut...eller du har små händer kanske??

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965 Black Edition @ 4Ghz // Gigabyte GA-890GPA-UD3H // Gigabyte Radeon AMD 6850 // Corsair Dominator DDR3 2x2GB PC12800 // Samsung SpinPoint F3 500GB // Corsair CMPSU-650TX 650W // Eizo FlexScan S2431W + NEC MultiSync LCD20WGX2 // Logitech Z-5400 // Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
nokia e väldigt bra på o ta betalt för sina lurar...

Har för mig att det var SE som var bra på det. Större marginaler. Får återkomma om det ^^

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Det var segt. SE visade den för oss återförsäljare i början på maj. Du måste sitta på lagret eller nåt

Grattis, då antar jag att du också fått känna på k850i ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Julius
Tycker den ser stor ut...eller du har små händer kanske??

Jag har små händer

Visa signatur

-Ipod Touch 8gb , Westone UM2 + custom sleeves
-Nokia N95
-Apple MacBook Pro 2.2 Ghz

Permalänk
Medlem

Den där gröna färgen gillade jag inte,annars såg den ok ut...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tayano
Grattis, då antar jag att du också fått känna på k850i ?

Jag har små händer

Nopes, de visade bara släppta lurar. S500 borde släppas i grön/svart i stället för den fulgula. Säg det till bossarna därnere

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Grymt ful grön färg, förstår inte varför folk gör sådär fula mobiler.
Mer såna här SE "previews", uppskattas Tayano

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

Jo, S500i i svart grön, den är så mycket snyggare. passar mina kläder

Permalänk
Medlem

hemska knappar, brr

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som upplever att det görs för många telefoner idag med samma innehåll?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomten_alle
Är den verkligen grön?

Testtelefonerna har vulgära och fula färger så att man inte vill sno dom.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Måste faktiskt säga att jag tycker den är rätt charmig, lite fulsnygg på nåt sätt. Kan inte låta bli att finna den intressant.

Permalänk
Medlem

Jag hade gärna sett den i svart och kanske rätt.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Alla SE ser ju likadant ut xD

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xhit
Är det bara jag som upplever att det görs för många telefoner idag med samma innehåll?

Ja, tur iPhone kommer!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xhtml-geek
Ja, tur iPhone kommer!

Mmm, så att vi kan använda den nya funktionen att peta på två ställen samtidigt på displayen - det kan man göra i några år utan att tröttna!
...resten är inte nytt.

T650 och S500 förtjänar inte de ris ni ger dem här, ni har inte ens testat dem under daglig basis - då finns det ingen erfarenhet att backa upp med.

Visa signatur

skjut inte upp något till morgondagen som du kan få någon annan att göra redan idag.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daviden
Mmm, så att vi kan använda den nya funktionen att peta på två ställen samtidigt på displayen - det kan man göra i några år utan att tröttna!
...resten är inte nytt.

T650 och S500 förtjänar inte de ris ni ger dem här, ni har inte ens testat dem under daglig basis - då finns det ingen erfarenhet att backa upp med.

Du tycks inte ha läst hela specen!

Den största nyheten är att kunna hoppa fram till rätt meddelande i telefonsvararen. Det skulle jag önska med i snitt 40-50 meddelande per dag. Vem orkar lyssna genom flickvännens 10 meddelande då man vill höra av chefen?

Sen integrationen mellan WIFI/GSM och 3G. Jag hade höga förväntningar på P990, men nu tycks Apple förstå vad som gäller!

Permalänk
Medlem

En polare till mig har haft en sånn eller en liknande i ca 1 månad nu :S Finns det nån liknande modell?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tycker personligen att T650 ser väldigt trevligt, min T610 är fortfarande den bästa telefonen jag har ägt och om de återgår till den modellens formspråk och funktionalitet skulle jag absolut kunna tänka mig att skaffa en. Om de nu inte introducerar något riktigt ballt i morgon, vill säga.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xhtml-geek
Du tycks inte ha läst hela specen!

Den största nyheten är att kunna hoppa fram till rätt meddelande i telefonsvararen. Det skulle jag önska med i snitt 40-50 meddelande per dag. Vem orkar lyssna genom flickvännens 10 meddelande då man vill höra av chefen?

Visual voicemail har funnits som en möjlighet i flera år, problemet är att operatörerna inte har velat ta till sig det hela på det sätt AT&T gjorde nu när Apple kom lallande. Och operatörerna i resten av världen måste också ta till sig det hela, bara för att det fungerar i USA kommer det inte nödvändigtvis fungera här.

iPhone tillför egentligen ingenting nytt över huvud taget, allt som Apple introducerar har funnits tidigare - utom då möjligtvis deras multi-touch implementation. Förutom att Apple generellt sett är kungar på bra gränssnitt så kommer inte mycket nytt. Det är det som är "revolutionerande", om man nu ska använda ett sådant ord.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome

Visual voicemail har funnits som en möjlighet i flera år, problemet är att operatörerna inte har velat ta till sig det hela på det sätt AT&T gjorde nu när Apple kom lallande. Och operatörerna i resten av världen måste också ta till sig det hela, bara för att det fungerar i USA kommer det inte nödvändigtvis fungera här.

iPhone tillför egentligen ingenting nytt över huvud taget, allt som Apple introducerar har funnits tidigare - utom då möjligtvis deras multi-touch implementation. Förutom att Apple generellt sett är kungar på bra gränssnitt så kommer inte mycket nytt. Det är det som är "revolutionerande", om man nu ska använda ett sådant ord.

Apple lär kräva det.

Apple har massor med patent. De har med bra partners. Alla andra har haft möjlighet att göra moderna telefoner men alla ligger kvar med GUI som det såg ut i slutet på 90-talet. Google maps tycker jag kommer göra mitt liv lättare.