Megadeth - United Abominations

Permalänk
Medlem

Megadeth - United Abominations

Megadeth kommer i dagarna att släppa sitt nya album United Abominations.

  • Sleepwalker

  • Washington Is Next!

  • Never Walk Alone

  • United Abominations

  • Gears Of War

  • Blessed Are The Dead

  • Play For Blood

  • A Tout Le Monde (Set Me Free)" feat. Cristina Scabbia

  • Amerikhastan

  • You're Dead

  • Burnt Ice

  • Black Swan (Alla som har förbeställt skivan genom MFC får låten i digital form)

  • Out On The Tiles" (Led Zeppelin Cover, bonuslåt i den japanska utgåvan)

  • The Bodies Left Behind

  • Special Live Track

Låtarna Sleepwalker, Washington is Next!, Gears of War och A tout le Monde har alla varit tillgängliga via hemsidan under en viss tid sedan förra året. Låtarna Never Walk Alone och Play for Blood har man kunnat lyssna genom en australisk radiostation.

Av det jag har hört, verkar skivan bli riktigt bra. Ingen Rust in Peace men en riktigt bra platta blir det nog. Är det någon annan som har förbeställt skivan eller ska köpa den när den kommer ut?

Permalänk
Medlem

Har också hört lite gran men som du säger inte lika bra som Rust in peace sen har inte Mega Death varit något favvoband heller.

Permalänk
Medlem

Vet inte om skivan är särskilt bra. Det har blivit för mycket radiometal över det hela, även om det inte är riktigt lika illa som Risk.

Visa signatur

» Answer to Life, the Universe, and Everything.
» How can we balance the budget overnight? Easy. Put a tax on sex.

Permalänk
Medlem

Har inte hunnit lyssna på United Abominations än men ska försöka göra det.
Bara jag som tyckte The World Needs a Hero skivan var riktigt bra?
Kanske inte bland deras bästa skivor, men har en del riktigt sköna låtar tycker jag.
Som tex Disconnect och 1000 Times Goodbye (älskar solot i den låten

Permalänk
Medlem

Nu har jag hört hela skivan. Skivan tillhör inte inte bland de bästa men har ett par riktigt vassa låtar. Washinton is Next! är bästa låten tätt följt av Sleepwalker och Blessed are the Dead.

mafix: United Abominations har enligt mig inte många radio-vänliga låtar som Risk hade. Enda låtarna som kommer i närheten är "A tout le monde" och "Black Swan". Båda dessa låtar känns mer som Youthanasia och Cryptic Writings låtar än Risk.

Nilzon: Gillar också The World Needs a Hero, speciellt 100 times goodbye, promises och dread and the fugitive mind. Riktigt bra skiva enligt mig men tyvärr underskattad av många.