Måste skaffa ny mobil. Hjälp tack! :)

Permalänk
Medlem

Måste skaffa ny mobil. Hjälp tack! :)

Tappade bort min sketna w800 förrigår. Spaken var så skadad telefonen var inte kul å använda. Men iaf.

Nu letar jag efter en ny mobil å de finns så många olika. Jag kan inte bestämma mig, eller rättare sagt de jag gillar saknar egenskaper.

Jag gillar

Fet högtalare (grovt + om den är bättre än w800's)
Helt ok bilder (bättre än w800's är ett plus!)
Fint utseende (K550i, n73
Neonblått ljus på knapparna ( som SE k550i)
Skarp skärm med bra färger
Bra med minne

Bryr mig inte om(dvs inte nödvändiga men helt ok om de finns):

märke
storleken
internet
wap
3g
Spel
meddelanden

Edit: Hur är Z710i btw? Clamshell är ett litet minus men den är snygg, härligt lyse på knapparna och flash-bar till w710i. Men är lite "hmm" över hur ljudet kan vara på den?
Högtalar ljud kommer va viktigt i detta mobilköp Vill ha en fet boombox mobil hehe.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Låter som en K810 du beskriver
Den nya alltså, kostar typ 3200kr.

Ljudet i K800 är bättre än i min W810, så det är nog en fingervisning.

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk

K810i låter som den telefon du skall ha. Jag står i valet och kvalet mellan K810i och w880i. Vad tycker ni?

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk
Medlem

Finns K810 att köpa nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Packe
Finns K810 att köpa nu?

Släpps 15'e maj.

Visa signatur

Intel e6400 @ 3200mhz@1,55v - Asus P5B - ATi x1800GTO - 2Gb DDR2 - 1,2Tb - Corsair HX520W@Antec Solo.Quiet!.Viewsonic 37" LCD.
3dMark05: 8165p.

Permalänk
Medlem

Ok, tack! Ska välja telefon till jobbet och den är en kandidat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yuioN
Släpps 15'e maj.

Var kollar du? OnOff?
9-10:e

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk

K810i finns att köpa på bla. The phone house redan idag. Verkar vara lite olika på olika butiker, men kommande vecka bör nog "alla" ha den.

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk
Medlem

Denna bild:

...gör att jag blir lite tveksam till K810:an, men linsluckan verkar klart bättre än på K800i.

Fick själv en silverfärgad K800i på posten idag, den kommer nog duga gott till mig

Permalänk

Jösses vad flottigt. ÄR det värt att satsa på k810i framför k800i, eller skall man ta det billigare alternativet?

W880i är fortfarande ett alternativ för mig..

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk
Medlem

Nu ska man ju inte glömma att allting runt omkring en ser flottigt ut med riktad blixt och macro-läge
Har en här på jobbet, det där är absolut inget som man ser om man inte belyser den skarpt och synar den noga.

...sen får jag nog våga påstå att mcdonalds friterade pommes frites, eller dylikt, är inblandade på något sätt vad det gäller mobilen på bilden. Det där är ju bara overkillfettigt.

Är även en nöjd ägare till W880i, men knapparna på K810i spöar W880i's vilken dag i veckan som helst.

Visa signatur

skjut inte upp något till morgondagen som du kan få någon annan att göra redan idag.

Permalänk

daviden: Vilken köper jag då? K810i eller w880i? Jag har en iPod nano, så musikfunktionen i w880i kommer jag aldrig att använda, däremot så tilltalas jag av det lilla formatet. Tror att jag skulle fota järnet med k810i men den är ju dubbelt så tjock (minst) som w880i.

Beslutsångest...

Visa signatur

Macbook PRO, 2.33Ghz, 3Gb RAM.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Denna bild:

http://img213.imageshack.us/img213/140/img4952bs4.jpg

...gör att jag blir lite tveksam till K810:an, men linsluckan verkar klart bättre än på K800i.

Fick själv en silverfärgad K800i på posten idag, den kommer nog duga gott till mig

Overkillfettigt som ngn redan sagt

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SirMacke
Var kollar du? OnOff?
9-10:e

what!?

Är vi så sena? Vi(elgiganten) får inte in dom förrens 15'e.
Trodde inte vi skulle vara efter dom andra,men sedär.

Visa signatur

Intel e6400 @ 3200mhz@1,55v - Asus P5B - ATi x1800GTO - 2Gb DDR2 - 1,2Tb - Corsair HX520W@Antec Solo.Quiet!.Viewsonic 37" LCD.
3dMark05: 8165p.

Permalänk
Medlem

Du köper isåfall en K810i.

Visa signatur

skjut inte upp något till morgondagen som du kan få någon annan att göra redan idag.

Permalänk
Medlem

Är det nån egentlig skillnad förutom skalet på 800 vs 810? Är sugen på en 810 för den är klart snyggare men tre har ju rätt schysst erbjudande på 800 annars... :/

Permalänk

vet inte om ja gkommer in lite sent nu men en nokia 6233 har marknadens bästa högtalare. är dock osäker om den tar bättre bilder än w800 men det är en 2 mpix och den använder micro sd. dvs att du som student kan få 2 gb för runt 200 kr på dustin. sen om den är snygg eller inte är får du själv bestämma.http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=89566

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pulver
Denna bild:

http://img213.imageshack.us/img213/140/img4952bs4.jpg

...gör att jag blir lite tveksam till K810:an, men linsluckan verkar klart bättre än på K800i.

Fick själv en silverfärgad K800i på posten idag, den kommer nog duga gott till mig

Har aldrig sett nån mer miss-visande bild

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Så k810 har grymmt ljud? Någon som kan linka en recording av ljuded ? ^^

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene