Permalänk

Se på film på SE

Hej, jag undrar om de finns nått enkelt program som konverterar mgeg och .avi tex så att jag kan se dem på min SE w800i.

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk

Jag använder 3GP Video Converter - www.alivemedia.net
Mycket kompetent videokonverteringsprogram!

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk

jess nu använder jag också det, dock så blir det sådan liten bild tycker jag, det går inte att köra helskärm på nått sätt??

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk
Medlem

satsa på en pmp

Permalänk
Medlem

Använd SUPER.

Permalänk

vad menar ni? hur får jag helskärm på min w800 samt hur kan jag spela fram o tillbaka i filmerna? annan mediaspelare?

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kameleonten
jess nu använder jag också det, dock så blir det sådan liten bild tycker jag, det går inte att köra helskärm på nått sätt??

Starta upp mediafilen i telefonen, välj "mer" och i menyn som dyker upp väljer du "liggande" -
då får du helbild.

Såg nu att du har en W800, vet inte hur dess menyer ser ut utan går efter en K800i nu.
Men det tordes finnas något liknande tycker jag.

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk

Ja hittade en annan funktion om du går in i Walkman spelaren, där kan du köra istället helskärm och spola fram och tillbaka som man vill, vet inte om k800i har den funktionen då den inte är klassad som walkman mobil.
Dessutom använder jag mig nu av ett program som heter SUPER och de va bättre än 3gp converter, ger större bilf på filen.

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kameleonten
Ja hittade en annan funktion om du går in i Walkman spelaren, där kan du köra istället helskärm och spola fram och tillbaka som man vill, vet inte om k800i har den funktionen då den inte är klassad som walkman mobil.
Dessutom använder jag mig nu av ett program som heter SUPER och de va bättre än 3gp converter, ger större bilf på filen.

Man kan välja storlek på mediafilen i 3GP Konverter också, fast jag vet inte hur det är om man inte registrerat det.
Fast det är ju enkelt ordnat.

Visa signatur

CPU ∙ 7800x3D •
RAM ∙ 32GB G.Skill •
MB ∙ MSI MAG B650 Tomahawk •
GPU ∙ 4070ti Super •
PSU ∙ Seasonic Focus+ Gold 750W •

Permalänk
Medlem

Jag kör på Nero recode 2.
Sjukt bra faktiskt.
Här är en guide hur man kodar (dock till k750i, men inte så stor skillnad):
http://spawnweb.dk/recode/k750.htm

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

Unbalanced, k750i och w800i stödjer enbart den lägsta upplösningen som finns i det programmet, dvs 176* någonting, försöker du spela en fil med högre upplösning än det så kommer du ej kunna se filmen bara höra ljudet från den

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk
Medlem

vet nån om det finns en bra converter som funkar med mac?

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Medlem

WinAvi Mp4/3gp Converter

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]