Permalänk
Medlem

Sweclockers lagg

Hittar inget forum här där man kan posta konstruktiv kritik, men finns det så får ni gärna flytta tråden dit. Är det bara jag som har problem med att forumet är näst intill oläsligt p.g.a. att det laggar till något otroligt när man skall scrolla i en del stora trådar. Är det p.g.a. av all reklam som pryder alla marginaler? Har detta problem oavsett vilken dator jag kör på, alla med IE7 som iof verkar ha lite problem med flash-animationer....

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│

Permalänk

Re: Sweclockers lagg

Citat:

Hittar inget forum här där man kan posta konstruktiv kritik

http://www.sweclockers.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=...

Visa signatur

" You gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? " - Mr. Blonde

Permalänk
Medlem

Yep samma för mig, enormt störande.

Visa signatur

N/A

Permalänk
Medlem

Vad har ni för skärmar och uppdateringsintervall?
Har för mig när jag hade en crt och körde 60hz så fick jag samma fenomen.

Visa signatur

Macbook pro 13" :)

Permalänk
Medlem

Körde 60 Hz tidigare, men nu när jag läste din post ang uppdateringsintervallet så ändrade jag till 75Hz och jag upplever inte alls samma lagg längre. Tack!

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│

Permalänk
Medlem

Upplever också lagget och har alltid kört med 85hz

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death
...och har alltid kört med 85hz

Visa signatur

N/A

Permalänk
Medlem

Har också det problemet...

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

Har också fått lagg i det senaste. Kör CRT i 75 Hz just nu.

Permalänk
Medlem

Me too, same problem.

Visa signatur

Dooh!

Permalänk

Samma problem här.

Permalänk
Medlem

Inga problem här?
Kör iofs FX 2.0 och Adblock
Kanske gör skillnad?

Visa signatur

Yay!

Permalänk
Medlem

Inget problem här heller, Firefox 2 med Adblock.

Visa signatur

MacBook Pro (Unibody) 2.4 GHz, 2 GB RAM, 250 GB HDD
Nikon D50, Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G ED, Nikkor AF 50/f1.8D, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD Macro 1:2

Permalänk
Medlem

Adblock makes all the difference. Synd att forumet har blivit så otroligt besudlat med reklam nuförtiden.. Provade surfa utan adblock häromdan (från skolan), och det var tamejfan vederfärdigt.

Permalänk
Hedersmedlem

Var vänlig och använd kontaktformuläret på http://www.sweclockers.com/info_contact.php, eller de kontaktuppgifter som finns på samma sida, för sådana här frågor. Alternativt vårat Feedback-forum som Gabriel Shear länkade till i första svaret i tråden. Chansen att någon ansvarig ser en sådan här tråd ute i forumet är minimal.

*Tråd låst*

Visa signatur