Jag vill börja med WoW!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tachiyon
Det räckte med att jag startade spelet till inloggnings rutan utan att ha aktiverat så visste jag att det inte kommer att vara spelbart. Det tog nämligen ungefär 1 sekund för muspekaren att förflytta sig en bit över skärmen.

Ja? Du förstår inte mitt svar. Det är onödigt att fråga hur länge du kan aktivera det, om du ändå inte tänker göra det förrens du skaffat ny dator. Logik, my friend.

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Sommarjobba?

Det har jag gjort, fick 2000 kr för månaden...det räcker ingenstans!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Med ett nytt grafikkort ska du iaf kunna spela WoW, om du inte är grafikkräsen, du kan ju köra på lite lägre grafik och pröva, rädd för att trialen ska gå åt skogen kan du alltid ta en ny, i en annans namn

Alltså...det är en bärbar dator jag har, min stationära har kraschat totalt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tachiyon
Det har jag gjort, fick 2000 kr för månaden...det räcker ingenstans!

Alltså...det är en bärbar dator jag har, min stationära har kraschat totalt!

2000 räcker ingenstans? Struntprat!

Du kan få en dator som klarar för 5000, till och med mindre!

Min kostade 5000 förra året, och wow funkar prima här, köp inga "märkes" datorer. Bygg ihop ett paket på komplett eller något annat företag, så tjänar du några tusenlappar, Tror dom flesta här på forumet har gjort så.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
2000 räcker ingenstans? Struntprat!

Du kan få en dator som klarar för 5000, till och med mindre!

Min kostade 5000 förra året, och wow funkar prima här, köp inga "märkes" datorer. Bygg ihop ett paket på komplett eller något annat företag, så tjänar du några tusenlappar, Tror dom flesta här på forumet har gjort så.

Hur får man en speldator för 2000 kr? Jag har inte mer än så...

Permalänk
Medlem

Min maskin i signaturen räcker till WoW flera gånger om och de flesta spel som finns ute just nu är helt spelbara på den också, krävs inget monster för 15k iaf för WoW.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PMJ
Min maskin i signaturen räcker till WoW flera gånger om och de flesta spel som finns ute just nu är helt spelbara på den också, krävs inget monster för 15k iaf för WoW.

Ge mig en länk på en dator från någon datorbutik på nätet som man kan spela WoW med hyffsad flytande grafik?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tachiyon
Hur får man en speldator för 2000 kr? Jag har inte mer än så...

Inte frågan om att det räcker till en dator! Men du påpekade att det inte räcker någonstans med 2000 kr i ditt tidigare inlägg, då menar jag på det att på 2000 är en bra början, eftersom du kan få en bra dator som klarar WoW utmärkt för 5k ungefär.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

de var nån som dog p.g.a för inne i wow så den trodde den var en mage som kunde sväva och hoppade ner från en lägenhet

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6300, Corsair 2048MB Twin2x 5400 DDR2, Sapphire Radeon X1900XT 512MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heis
de var nån som dog p.g.a för inne i wow så den trodde den var en mage som kunde sväva och hoppade ner från en lägenhet

Stämmer, också hört det där. Det är synd, välldigt synd att ett spel kan göra så mycket med oss människor egentligen, Men världen är trotts allt välldigt underlig. Vissa av oss människor mår jätte bra, andra inte, Vissa lever i en slags lögn, dom försöker glömma bort hur dom mår i verkliga livet, och sätter in sig på ett annat sätt.

Min gamla vän, var en som ljög för oss vänner, om jag får kalla det så, Han påstod sig må jätte bra, och sedan.. så tog han livet av sig, det är dock en annan historia.

Det jag menar är att OM en person inte mår bra i verkliga livet, så kan dom försöka finna tröst på andra sätt i livet, dom kanske har svårt att prata ut med andra människor, svårt att se på saker, liksom, allt..

Vi alla är inte lika, och vissa klarar inte leva detta vi kallar ett "liv", Och jag ska inte klandra någon här, jag vill inte att ni ska ta mig på fel sätt här nu, Jag menar inget illa, Jag vill bara försöka få folk att förstå.

Livet är något vi ska försöka bygga upp, och njuta utav i världen, vissa tror på Gud t.ex, andra inte. Vissa orkar inte leva längre, vissa gör det.

MEN denna personen som hoppade från en lägenhet pga detta spel, mådde troligen inte bra i verkliga livet HELLER. det är DET jag menar.

--

Nu kanske ni tänker, vad har detta med.. de här att göra? Ja, kanske inte så mycket egentligen, Jag ville bara skriva av mig lite...

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

har en dator köpt för 1.5-2 år sen ungefär som kostade 5000:- så att du måste dra ihop 15k är ju bara dumt! Klarar alla nyare spel med duglig fps.

3.2 ghz 9800pro 1gig ram(pc3200) osv.. Grafikkortet inhandlade jag tidigare än det andra delarna.

Du kan väl skaffa dig något helgjobb eller dylikt så du drar in lite pengar.

Permalänk
Citat:

Jag vill börja med WoW!

Nej, det vill du inte:)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Nej, det vill du inte:)

HAHA, så bra svar

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.