Permalänk
Medlem

mp3-spelare, vilken?

Jag ska erkänna att jag aldrig ägt en mp3-spelare, vilket är synd. Det är faktiskt mycket synd! Tänk hur mycket musik jag har gått miste om. AJ! Men efter månaders av sparande har jag äntligen beslutat mig för att köpa en mp3-spelare.

Då jag inte har den blekaste aning när det gäller mp3-markanden, undrar jag om ni kan rekommenderar några bra spelare till ett hyfsat pris? Hyfsat för mig är runt 2000-3000 kr.

Ipod nano släpptes ju i en ny tappning för antal dagar sedan. Vad jag har läst har den blivit mindre och billigare? Fine, det låter bra. Men den känns lite gammal.. jag vill gärna ha något som är påväg till Sverige, så man får känslan att varar exklusiv ett tag.

PS. Radio är ett måste..

Permalänk
Inaktiv

Iriver U10 är att rekommendera, och jag är jätteöjd, och den har bra radio !

Permalänk
Medlem

jag skulle inte rekommendera ipod, efersom dom kräver ett spec program när du ska lägga in musik, vilket din kompis kanske inte har om du vill ta något av honom behöver ju inte va musik.. fast de kasnke inte spelar nånroll för dig, iRiver o iAudio är bra märken vad jag vet, själv har jag en iAudio 20 gb o den funkar problem fritt kosatde 1990:-, sen e de ju om d vill kunna se vidoes o sånt

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem

Fler tips på kommande modeller eftersöks!

Permalänk
Medlem

Iriver U10/E10
Båda är mycker fina spelare

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hade jag köpt en mp3spelare i dagsläget så hade det blivit en Meizu M6 eller en Iriver E10.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!