Permalänk
Inaktiv

Låda + 3 hds?

Är tacksam för snabb hjälp för jag tänkte köpa nytt Chassi imorgon.

Nu är det så att min systemdisk går upp till över 70 grader så den stänger ju av sig själv såklart.

har 3 st Western Digital. 2x250 1x320 med 16mb cache.

Tror ni då att det räcker att köpa en "Antec SONATA II Piano Black SmartPower 2.0 450W" och stoppa in en extra 120mm i fronten?

Vill helst inte lägg för mycket pengar men finns det nått som är bättre för liknande pris ca 1100-1300kr då så kom Gärna med förslag

Permalänk
Medlem

Re: Låda + 3 hds?

Antec Solo kanske?

Visa signatur

» Citera mig om du vill ha ett svar.

Permalänk
Medlem

Ska du byta chassi bara för hårddiskarnas skull?
För isåfall så kan jag rekommendera en hårddiskkylare, eller dockningsstation för hårddiskar istället (som jag har till salu om du är intresserad)

Visa signatur

---

Permalänk

Chassi med nätdel också eller? Antec p150 eller sonata 2 skulle jag satsa på då.

Visa signatur

-: Crestron :-

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krillepille2
Chassi med nätdel också eller? Antec p150 eller sonata 2 skulle jag satsa på då.

Antec Solo är p150 fast svart.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xphaze
Antec Solo är p150 fast svart.

Det blev en Sonata 2 och jag blev mycket nöjd med den.. Hade ett arctic cooling chassi innan.. var bra men 3 hds var verkligen för mycket för det chassit fast det var 4x80mm fläktar där i.

Men Sonata 2 rekommenderar jag. låter inte så farligt mycket fast det är 2x120mm i den nu