Blodigt och brutalt spel?

Permalänk
Medlem

God of war, brutalt och helt underbart, kan väll nästan gämföras med Prince of Persia fasst 100x bättre.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Painkiller

Permalänk
Medlem

painkiller 1 och 2 med unlimited ammo. (inte odödlig) sen är det bara att köra på som om det var Quake eller UT

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
God of war, brutalt och helt underbart, kan väll nästan gämföras med Prince of Persia fasst 100x bättre.

vad finns det för likhet?
ingen enligt mig.. enda då man kanske springer bakom gubben
men inte alls många andra. som handling är god of war GRYMT!

Permalänk
Medlem

jag lägger min röst på manhunt.

Permalänk
Medlem

postal 2 rekomenderas kanske (även om jag läste att du redan hade det), fick ta bort alla vassa saker från skrivbordet när en polare spelade det

Permalänk
Medlem

Men postal 2 ,det är ju inget seriöst massmörderi! Tycker inte jg iaf. Då håller jag på Condemned

Permalänk
Medlem

Ursäkta min n00biga fråga, men vad är "gibs"??

Visa signatur

Dator - P35 NEO | Intel Quad 2.4| OCZ P6500 Heatpipe | 250HDD S-ATA 16MB | Pioneer +-DVD-brännare | GeForce 8800GTS 512MB | Antec Nine Hundred | 22" Samsung

Permalänk
Medlem

Manhunt, manhunt och mera Manhunt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Land Of The Dead: Road to Fiddler's Green
Alltid kul att slå in en hammare i folks ansikten.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

Dead Rising för Xbox 360 när det kommer ut

Permalänk
Inaktiv

skarmla ihop sådär 3 pers, sätt igång lite COOP med många bottar på motståndar sidan i bf2. Ta mappen,strike at kharkand och var USMC, alla ska vara heavy support. Sedan ruschar man till första flagggan och lägger sig där. Bottarna kommer att myllra upp för trappan, så skjuter man in i högen, BLOOD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte56
Haha! Så jävligt roligt när du slår honom med spaden "Stor snubbe åker på stryk" skrattar ihjäl mig:D vill se mera.

EDIT: Brr såg på videos så jävla läskigt.

haha d där e ju typ ingenting, d fetaste är när man har skjutvapen så som shotgun eller handpikkan eller kulsprutarn, shotgun e ju bäst då, fett härligt när man ba blastar iväg dem ;), revolvern e också skitfet tro mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Severe
Ursäkta min n00biga fråga, men vad är "gibs"??

http://en.wikipedia.org/wiki/Gibs

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Testa Painkiller. Den använder den tuffa fysikmotorn som används i HL2 i det så när man dödar en gubbe flyger han omkring som på riktigt.

Visa signatur

Intel 12900k/32GB/Noctua NH-P1/Seasonic Fanless 600W

Permalänk
Avstängd

Half Life 2 Redux 2.0

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Inaktiv

Re: !!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Davit
FEAR!!!!!

Äntligen kom det.

F.E.A.R : Combat är ju gratis och online.

Prova HV Penetrator 10mm säger jag bara, skjuter fast folk i väggar

Permalänk
Medlem

Postal 2 är förrästen olagligt o ha/köpa/sälja i Sverige plus en massa andra länder. Får hoppas de kommer en trea.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk

Stay alive borde kunna tillfredställa dig rätt bra, undra bara hur man får tag på det...

http://stayalive.movies.go.com

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fuer_frei
Postal 2 är förrästen olagligt o ha/köpa/sälja i Sverige plus en massa andra länder. Får hoppas de kommer en trea.

Du får väl ha det bäst du vill? Att det kanske inte får säljas i Sverige är ju en annan femma. Men sist jag kollade deras sida hade dom börjat sälja spelet digitalt, vilket inte hindras av landsgränser

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk

Blood
Blood 2
Rise of the triad
Quake
Painkiller
FEAR
Turok 2
Diablo 2

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fuer_frei
Postal 2 är förrästen olagligt o ha/köpa/sälja i Sverige plus en massa andra länder. Får hoppas de kommer en trea.

Err? Det får väl bara inte säljas längre?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

Reservoir dogs skulle det ju bli spel av. Om det nu kommer ut på marknaden. Det fick lite problem med åldersgränser.

Visa signatur

Citera mig gärna om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Jag tror att han har hittat ett spel sedan april

Om inte Zergling blood i Starcraft

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk

Re: Blodigt och brutalt spel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av EyEr0n
Tjena.

Jag är på jakt efter ett spel som kan stilla mitt begär att döda folk.
Finns det något spel med mycket blod, gibs, feta vapen och bra ljudeffekter?
En kombination mellan Sof och Serious Sam vore ballt.

Ge mig tips på era mest brutala spel.

Ingen mer än jag som reagerar på inlägget?
Hur kan man ha ett behov av att "döda folk"?

Visa signatur

A bus station is where a bus stops.
A train station is where a train stops.
On my desk, I have a work station....

Permalänk

Re: Re: Blodigt och brutalt spel?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hadirajan
Ingen mer än jag som reagerar på inlägget?
Hur kan man ha ett behov av att "döda folk"?

Man måste ha något att avreagera sig på.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

I F.E.A.R kan man göra riktiga masaker till mästerverk... i slo-mo(!) slå det

Visa signatur

[Abit KN8 SLi] [AMD64 Winchester 3200+@2400mhz] [2x512 KHX 2,5-3-3-7] [XFX 7800 GT@450/1100] [Tagan 480W] [X-fi XtremeMusic]

Permalänk
Medlem

condemned är ett tufft skräck csi spel

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Modden Scientist Hunt till Half Life 1... Sjukt skoj för två eller fler.

http://www.planethalflife.com/features/motw/scihunt12.shtm

Om dom kunde göra en uppföljare med Source-motorn så skulle jag bli grymt nöjd.

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb