Permalänk
Medlem

Oblivion har jag redan bokat Collectors Edition av för länge sen
annars är det väl Alan Wake

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem

Verkar vara ett par Oblivion fantaster här

Det spelet kommer förmodligen bli många människors undergång!

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Medlem

The Elder Scrolls IV
Half-Life 2: Episode 1
Hitman: Blood Money

Permalänk
Inaktiv

Funderade på att köpa nya grejer till burken för Oblivion sen mitt 6800GT rasat, men jag insåg att ett Xbox360 e billigare så det kanske blir en sån maskin istället.

Datorprylar e bara FÖR dyra :/

Permalänk
Medlem

En snabb fråga, vet någon när nwn2 släpps, hinner inte googla nu.

Permalänk
Medlem

oblivion
nwn 2
broken sword IV

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem

Ptja, Neverwinter Night 2 är väl det enda jag tänker köpa till PC i år. Resten köper jag till 360, bl.a Oblivion och Alan Wake. Förresten, har det kommit nåt nytt om Alan Wake? Får hjärnorgasmer när jag tänker på det spelet, mmh...

Visa signatur

.

Permalänk

Det spel jag sitter mest och längtar efter är Hellgate: London. Problemet är att det inte har kommit något release datum men om det kommer 2006 så är det ett klart köp av mig.

Visa signatur

Take of your pants and jacket.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hugh Hefner
Det spel jag sitter mest och längtar efter är Hellgate: London. Problemet är att det inte har kommit något release datum men om det kommer 2006 så är det ett klart köp av mig.

Fan det har jag glömt bort

Permalänk
Medlem

kan ju bara hoppas på att det blir God of War II....

Permalänk
Permalänk

Oblivion som sagt=)
Sedan kommer ju Gothic 3 snart
NWN2
Hellgate London
UT 2007

De är främst de jag kommer på att jag väntar på för tillfället.

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200

Permalänk
Medlem

Postal 3

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk

Jag väntade något fanatiskt på Oblivion fram tills i tisdags då jag köpte Galactic Civilizations 2 (via stardock såklart).

Jävlar vad kul det är. Har nog bränt ett inte trivialt antal timmar bara på att designa diverse rymdskepp.

Men Oblivion är fortfarande nr ett på min framtida inköpslista (har redan betalat för collectors ed iofs så det är väl tomt prat).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Entrecote
Något väldigt vagt rykte angav att BF2 senare i år möjligtvis får en uppföljare med det potentiella namnet BF2142.

Nu handlade det om spel som kommer i år.... Battlefield 2142 är hittils bara en film och spelide som är officiellt gjord utav DICE Sweden som hållt på med det sen BF2 släpptes. Och enligt EA ska nästa spel som bygger på serien komma under 2007/2008 Dock så är det bara ett test för att se hur allmänheten regareade på ett Battlefield som utspelar sig i framtiden.
Utav vad jag läst så blev reaktionerna blandade där vissa tycker om iden under andra hatar ett bf i framtiden, så utav all kritik som uppstått börjar nog DICE Sweden jobba med ett annat projekt.
Kanske kalla kriget eller nåt som varit populärt bland omröstningar. Ett framtida BF fick ganska låga siffror i en omröstning.

Ett spel jag ser fram emot är Hellgate: London verkar bli riktigt kul Även SIN Episodes blir nog ett riktigt kul lir

Permalänk
Medlem

Oblivion, Gothic 3, Neverend, Heroes of might and magic V och Dark Messiah of Might and Magic plus alla jag säkert har glömt...

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk

Hitman: Blood Money ska köpas på releasedagen.

Ah, älskar att köpa efterlängtade spel på releasedagen. Kommer ihåg då jag köpte Resident Evil 4 förra året, var sjuk, men jag var ändå på stan prick 10.00 när spelbutikerna öppnade. Synd bara att Resident Evil 4 var kasst, men jag har fina minnen ändå.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Hitman 4
Splinter Cell 4
Oblivion
Dragon Age
Neverwinter Knights 2
Vanguard: Saga of heroes
Gothic 3
Project Offset
Quake Wars
Mass Effect
Might and Magic: Dark Messiah ( Ett måste)
Alan Wake

Och förhoppningvis hittas nån engelsk utgivare till The Fall: Gaia

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Scarface and Godfather !!!

Permalänk

Gambit, är det inte bättre att editera ditt första inlägg istället för att skriva tre på raken?

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CurunirOfValinor
Gambit, är det inte bättre att editera ditt första inlägg istället för att skriva tre på raken?

haha det gjorde jag, och att skriva 3 på raken ska ju inte ens gå

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk

Ja just ja.

Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Entusiast

Battle for middle earth 2
Auto Assault

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

just ja,

Dark Messiah verkar ha potential att bli riktigt skoj! Hamnar även det på inköpslistan

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk

Oblivion och Zelda

Permalänk
Medlem

zelda
Burning crusade
hl episode 1

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk

Sam & Max

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Medlem

förhandsbokat Heroes of Might and Magic V, kan inte vänta mycket längre snart, VILL HA

Visa signatur

i710700K|32GB|3070 Gaming OC |Essence STX-II|Denon AH-D2000|Asus VG279QM|

Permalänk
Medlem

Hitman : Blood money

+ en massa "konsoll trams" (tack för förolämpningen av typ, hela mitt liv btw)

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Operation Flashpoint 2 väntar jag på

Visa signatur

/////Beeos (!)