Resident Evil DS "ny video"

Permalänk
Medlem

Resident Evil DS "ny video"

Ser ut som att RE till DS kommer bli riktigt kul! Visst är det ganska pixeligt blod men ja tror att de kommer se shysst ut ändå. Sedan kanske de gör en remake av 2an och Nemesis också och då lär grafiken bli ännu bättre! Woho!
Länk till videon!
ftp://www.jeux-france.com/Nintendo_DS/Resident_Evil_Deadly_Si...

EDIT: för mig funkar inte videon med WMPlayer utan ja använder VLC

Visa signatur

Dell Inspiron 7577

gammalt: Antec P180, AM3 X6 1055T@3,3ghz, Scythe Mugen2, Asus M4A87TD EVO, Samsung 830 128gb SSD, 4x2gb Gskill Ripjaws PC-16000, GTX 670, OCZ 600watt.

Permalänk
Medlem

kan du ge ett tipps om hur man ändrar player?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
kan du ge ett tipps om hur man ändrar player?

Windows: Högerklicka på filen och välj "Öppna med..." sen väljer du vilket program du vill öppna filen med.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Medlem

Fin video Inte för att man fick se så mycket men hoppas spelet blir bra.

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk

Glömmer aldrig bort när jag spelade det med en kompis för första gången.

Satt spänd som en gitarrsträng, sedan öppnade jag dörren och en zombiehund tittade ut.

Så nära att göra number.2 har jag aldrig varit.

EDIT: Stavfel, får lov att skylla på glöggen