Permalänk
Medlem

DVD-Rom Till Bärbar.

Hej!

Jag har en Dell Latitude C610 och jag skulle väldigt gärna vilja byta ut min CD-Rom enhet till en DVD-Rom enhet, men jag hittar ingen

Så jag undrar om ni vet var man köpa en sådan (har kollat på Blocket och Tradera).

Lord Tito

PS. Stavfel.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk

Antagligen så är det väl inget speciellt med just den datorn?
Är det en slimlinespelare?
Annars är det väl bara att sätta i en vanlig 5,25tumsspelare. Kostar väl runt 200:- eller 450:- för en dvd-brännare

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Det är en slimlinespelare så en 5,25 tums spelare skulle inte funka.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

fråga suporten hos dell så kan de kanske ge dig ngt råd...

Visa signatur

Emmy Rossum Is The Goddess Of Music

Permalänk
Medlem

dra till dells "uppgradera datorn butik" och se vad de har, kan vara mysko kontakter men jag tror itne det.. dell har en tendens att hålla sig till standardiserade kontaktdon i allt utom sina super specialprojekt som dell x1 ^^

titta på tex komplett eller så, typ denna: http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=312495&cks=PRL

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem

Tackar XD

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo