Need For Speed Most Wanted [hela spelet]

Permalänk
Medlem

Need For Speed Most Wanted [hela spelet]

Idag släpptes äntligen spelet..
vad tycker ni om det då? har spelat det hela dagen

lägg gärna upp bilder på era bilar! bilder på mina kommer inom kort

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

Meh...

Inte så bra tycker jag.
Man behöver aldrig bromsa eller nåt. Bara håll i gasen och sväng utan problem.
Och behöver jag verkligen säga nåt om skådespelet?
Så himla b-igt så det bara inte går. Luktar lite Sylvester Stallone

Vad mer.... hmm... jo...
Jag vill ha tillbaks gamla Need For Speed, där man INTE kör runt i nån jävla stad, utan man väljer vilken bana man vill köra.
T.ex. NFS Underground älskade jag, men inte 2:an, varför? Jo för att man körde runt i nån jävla stad. Blev för komplicerat

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

ganska soft soft spel men det levde inte upp till mina förväntningar,tyvärr. precis som king elen säger så kunde dom tagit bort "stads körningen" o köra med det vanliga.. så mkt bättre. annars helt okej spel lite väl löjligt o överdrivet ibland men va fan det är arkadspel inte simracing

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk

Blev besviken när det "bara" fanns 32 bilar, när pcgw hade sagt att det var över 50.
Det var inte heller lika många race som i underground 2.
Unique parts systemet har tagit ett snepp upp när man kan spara på kort och sedan använda dem på vilket fordon man vill, man jag tycker ändå att man ska kunna flytta delarna mellan olika bilar.

king och elen: Stadskörning är det roliga ju! Då kan man dra runt och burna och köra under lastbilar!

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

det som stör mig riktigt är motståndarna.. kommer man efter i ett race så saktar dom in och väntar in en och när man väl är ikapp igen då sätter dom en jäkla fart.. usch.. kan dom inte programmera dom bättre än så här?!

har för mig att det va lika dant i underground men inte lika mycket som det här, det här är ju löjligt haha..

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Grymt störigt när motståndaren kraschar och gör en miss blir stillastående i 10 sekunder sen mot slutet är han helt ifatt en,, jovisst...

Permalänk

Dom senaste NFS spelen har sugit soltorkad kamelpung. Undergound serien är så jälva dålig, krafiken och bilarna suger. NFS 3,4 och hot persuit 2 är lätt dom bästa NFS spelen genom tiderna.

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk

det kallas "catch up". Så vitt jag vet kan man inte stänga av det förutom i quick race. jo jävligt störande när dom tvärstoppar och man krashar in i röven på dom

EDIT: Bilder kommer inom kort.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

kan visa en bild på min sl500

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

AA ?!

OnT: Själv så har jag inte fått min nya dator än så har inte hunnit testa :8

Permalänk

vart har du laddat upp den bilden?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Ni som inte gillar stadskörningen och vill köra "bara rejsen". Det kan ni göra, så varför klaga. Man kanske ska lära sig spelet innan man börjar skrika att det är dåligt?

Visa signatur

// NonajmE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish_Phoenix
vart har du laddat upp den bilden?

oj vad svårt att kolla bildadressen...
http://www.badanka.com/upload/uploaded/sl500.jpg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av homeboy87
Dom senaste NFS spelen har sugit soltorkad kamelpung. Undergound serien är så jälva dålig, krafiken och bilarna suger. NFS 3,4 och hot persuit 2 är lätt dom bästa NFS spelen genom tiderna.

Soltorkad kamelpung?!

Håller förövrigt med dig, de senaste NFS spelen är så himla..... dåliga på nåt sätt.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

goga. den är lite matt i lacken...

Visa signatur

| ASRock K8Upgrade-760GX | s754 AMD Sempron 3100+@2.4 GHz | 2x256 TwimMOS PC2700 CL2 | Radeon 9800pro |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frink
oj vad svårt att kolla bildadressen...
http://www.badanka.com/upload/uploaded/sl500.jpg

Oj :), glömde att man kunde göra så

Edit: Bild nu.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av goga_fett
kan visa en bild på min sl500

http://www.badanka.com/upload/uploaded/sl500.jpg

Kass grafik.

Visa signatur

AMD Ryzen 5900x - MSI GEFORCE RTX 4080 16GB - Corsair 32GB ram (3200mhz) - Crucial M2 1TB - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - Corsair 850w Gold Corsair v2

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte varför mitt hackar.. Vad bör jag kunna ha för upplösning och inställningar.. ? Jag kör på 1024 x 768 och allt på max eller på förutom Vsync vad den nu gör..

Moderkort: Gigabyte GA-K8NP-SLI, nForce 4 | Minne: 2 GB DDR-400, Original (4x512 Dual) |Processor: AMD Athlon Venice, Boxad 64 3500+ | Grafikkort: 2 st nVidia GeForce 6600GT, 256 MB | Hårddisk: 200 GB, 7200 rpm, 8 MB, SATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3ddi3
Jag förstår inte varför mitt hackar.. Vad bör jag kunna ha för upplösning och inställningar.. ? Jag kör på 1024 x 768 och allt på max eller på förutom Vsync vad den nu gör..

Moderkort: Gigabyte GA-K8NP-SLI, nForce 4 | Minne: 2 GB DDR-400, Original (4x512 Dual) |Processor: AMD Athlon Venice, Boxad 64 3500+ | Grafikkort: 2 st nVidia GeForce 6600GT, 256 MB | Hårddisk: 200 GB, 7200 rpm, 8 MB, SATA

du är inte ensam jag kör 1024x768 med nästan sämsta grafik för att få det att flyta.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Det är ju helt sämst.. Hur kan det va så här.. Nästan så jag lämnar tillbaka det.. Har ändå beställt Xbox 360 Får väl hoppas på bättre där :S Surt bara

Citat:

Ursprungligen inskrivet av toffe
du är inte ensam jag kör 1024x768 med nästan sämsta grafik för att få det att flyta.

Permalänk

kommentera bild

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Den bilen är hetast i orginal

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swedish_Phoenix
kommentera bild

Permalänk

Det är så här EA är, dom pumpar inte in tillräckligt med pengar i sina projekt. Kolla bara på MS och project gotham racing serien. PGR2 på Xbox har så så hög detalj nive och grafik att den slår NFS underground serien på häst längder.

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nonajme
Ni som inte gillar stadskörningen och vill köra "bara rejsen". Det kan ni göra, så varför klaga. Man kanske ska lära sig spelet innan man börjar skrika att det är dåligt?

Du kommer också förstå när du har spelat NFS hot pursuit.. <klapp på huvudet>

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3ddi3
Den bilen är hetast i orginal

Jo, superbilarna skall hållas original, men inte under huven
Fast jag kunde bara inte hålla mig, men den passar bra i vitt eller hur?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beleg
goga. den är lite matt i lacken...

jo det är det som är meningen.. lackad i en matt röd färg

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

Frågan är då vad ska man ha för dator för att kunna spela det.. Jag anser min rätt ok..

Permalänk

jag kan köra i ca 30 fps på 1024x768 med sämsta detaljnivån, fast ibland fryser det ca 1 sek.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Njut?

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk

tror att du gillar svart. rätt?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K | Corsair Vengeance 2x8GB | Asus GeForce GTX 560Ti DCUII 1GB "OC" | SSD Intel 335 180GB | HDD Seagate Barracuda 0.5+1.0+4.0TB | Asus Xonar D2X | Fractal Design Newton R2 650W | Fractal Design Define R4