Need For Speed Most Wanted [hela spelet]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
*host* AF *host*

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaDaD
*host* AA *host*

Orka?

Permalänk
Medlem

Ja, verkligen

Visa signatur

a3gz0r:
"haru haxxa cfg någe för d e fett me options i den såg ja då ja haxxa den för ja int byta efter brorsan spela.. fann typ allt då där e nog svare.... men du ja sejer d.. d e MKT!! saker där ja fatta inte allt men nån kanske kan?!!? ja fick hjelp här me min förut..."

Permalänk
Medlem

Har ställt in i menyn att skador på bilen ska vara påslagen, men om man krachar in i nån vägg eller nått annat så är ju bilen lika hel som tidigare, vad menas då egentligen med den inställningen?
Förutom det så är det snygg grafik, öppna trevliga miljöer.Men på tok för mycket arkad känsla för min smak, bara gasa och koppla bort hjärnan.NFS Porsche var mer i min smak. Men iallfall......... är det inte ens möjligt att få skador på bilen??

Permalänk

Jag spelade spelet på PC och det en en extrem besvikelse. Det är långt ifrån lika bra bra dom gammla renodlade NFS spelen. Mitt råd till er som har tänkt köpa det är att testa det innan ni köper det för att ni lär knappast få orgasm när ni spelar det.
Jag får väl byta in mitt xbox mot 360 och köpa project gotham racing 3.

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stikkan
Har ställt in i menyn att skador på bilen ska vara påslagen, men om man krachar in i nån vägg eller nått annat så är ju bilen lika hel som tidigare, vad menas då egentligen med den inställningen?

Din bil blir repig.

Permalänk
Medlem

Arghh.. jävla skitspel... varför i helvete la jag ens ut pengar på detta. Grafiken sög, lagar som satan och de var inte ens roligt..

Permalänk
Medlem

haha varför klagar alla på spelet? att det lagar och grafiken suger pung? då lär ni har för klena datorer jag älskar spelet .. har allt på högsta grymmaste grafiken och känslan!!! laggar ingenting! så köp det om du har en bra dator lyssna inte på alla noobs som säger de suger bara för dem har så dålig dator som inte ens kan köra spelet haha

Visa signatur

nu har ja oxå en signatur :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av larssson
haha varför klagar alla på spelet? att det lagar och grafiken suger pung? då lär ni har för klena datorer jag älskar spelet .. har allt på högsta grymmaste grafiken och känslan!!! laggar ingenting! så köp det om du har en bra dator lyssna inte på alla noobs som säger de suger bara för dem har så dålig dator som inte ens kan köra spelet haha

Jag har en Intel 3,4 @ 3,8, 6800Ultra, 1GB Corsair RAM och 2st Hitachi 160GB i stripe0 och tycker fortfarande att de lagar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaDaD
*host* AA *host*

*host* ops, skrev visst fel, sorry *host*

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

några av mina bilar jag har nu:

Visa signatur

mvh

Permalänk
Medlem

min porsche

Visa signatur

Obs: Ny burk sedan länge. Orkar säkert uppdatera signaturen en vacker dag.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2,35GHz | Sparkle Geforce 6800GT @ 427/1160Mhz | 2x512Mb pc3200 400MHz
3dMark 01: 25566p | 3dMark 03: 13653p | 3dMark 05: 6036p | AquaMark3: 73,048p | SuperPI: 36s

Permalänk
Avstängd

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av 3ddi3
[B]Jag förstår inte varför mitt hackar.. Vad bör jag kunna ha för upplösning och inställningar.. ? Jag kör på 1024 x 768 och allt på max eller på förutom Vsync vad den nu gör..

Vsync låser FSP på 30 eller nått

Permalänk
Medlem

Nej. Vsync på innebär FPS=Skärmens Hz.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av goga_fett
några av mina bilar jag har nu:

http://www.badanka.com/upload/uploaded/nfs2.jpg

Fin och orginell Merceders!
Gillar skarpt de fälgarna du har

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Oj oj oj...........alla dessa bilder på en massa NFS bilar.Att titta på andras stylade bilar från ett arkadmässigt pc spel....... tror ni man bryr sig?! Nej, inte jag iallfall och säkert många med mig.

Ok,Så det enda som händer är att bilarna blir repiga.....suck.Ja , man får väl lov att ägna sig åt lite mer realistiska bil spel där det är bilkörningen som är det primära och inte att hålla på att styla bilar.Nu har iofs NFS inte varit de mest realistiska när det gäller bilkörning , förutom NFS Porsche då som skiljde sig lite från dom andra.Men man kommer ju ihåg när det första Need For Speed släpptes.....Yeahh vad häftigt det var. Skulle man spela det nu så kanske det inte är lika häftigt,så det skulle väl bli mer en nostalgi kick som man drabbas av.

Men både Underground och Most Wanted börjar ju riktigt spåra ur, men det är ju bara min personliga åsikt Borde ju nästan vara ett separat spel om man nu absolut vill styla bilar. Om det är nån som kan rekomendera nått mer realistiskt bil spel så är ni välkommen.

Tack och bock.

Permalänk

Silket skit detta är, kände hur kass känsla där är i det redan i början...Tacka vet jag dom andra nfs spelen. Och det har inte med min dator att göra, kolla sign. Vilken flopp!

Visa signatur

_________________
Intel i5 9600k @ 4.0Ghz - Asus Z390A Prime -Corsair Vengeance RGB PRO 32GB - Gigabyte RTX3080 OC - Samsung NVMEs - Corsair RM1000W - Asus TUF Vq27A1

Permalänk
Medlem

Tror ni man någonsin kommer få se ett bilspel ala Rallisportchallange/Flatout/Forza/NFS ? Det hade fan vart nått.

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk

eehm...nej?

Permalänk
Medlem

Jo, det hade vart nått. Så skulle man kunna köra runt i hela sverige

Permalänk
Medlem

Nja tänkte mig mer bilfysik från rallisportshallange och flatout (bilarna total krashas), körkänsla och realism som i typ forza och Grand turismo. Och styling m,m från NFS. Men det går nog inga biltilverkare med på. Att se sina älskade bilar söndriga. :/

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

Sen har vi ju iofs min favorit, den här snäckan drar upp i 250mph:

Sen har jag iofs bilar som föråldrats i "Car select"

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Live for speed säger jag bara, spöar allt. Även om NFS:MW har sina stunder

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk

Ett tips är att märker man att d är kört mot poliserna så tryck alt+F4 så slipper man fängelse samt eventuella böter och förlorad bil.

Visa signatur

Msi 875P Neo Lsr || Pentium 4 2600@2853 HT || Kingston ValueRAM 4*256 Mb 400 Mhz Dual || Radeon 9600 pro 400/600 ( 526/802 ) Zalman ZM80D-HP||
3D mark 01: 14327 || 3D mark 03: 4563 || 3D mark 05: 1608 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Archimonde
Ett tips är att märker man att d är kört mot poliserna så tryck alt+F4 så slipper man fängelse samt eventuella böter och förlorad bil.

Fegis

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Archimonde
Ett tips är att märker man att d är kört mot poliserna så tryck alt+F4 så slipper man fängelse samt eventuella böter och förlorad bil.

eller så sparar man helt enkelt inte spelet... lite enklare kanske

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem

copypastear samma jag skrev om spelet i en annan tråd;

Polisen är löjligt enkel att släcka. Dessutom är det otroligt enformigt.

Bara att drämma in i samma "pursuit breakers" ständigt. Sen, på highway är det en sak att komma ifrån dem. Deras bilar håller ju ständigt jämt med din, men in i stan, veva i några kurvor, gör några 180... borta direkt. Skapa lite oreda i trafiken så dräller dem dit... kass AI.

Bilarna går som på räls verkligen, ta kurvor i skyhöga hastigheter är bara förnamnet...! Det är otroligt tråkigt att bilarna nästan inte har några gränser, bara gasa max hela tiden nästan. Du kan använda väggarna som stöd i kurvorna och hålla gasen. Skitsamma, din bil skadas inte och motståndarna är så värdelösa ändå. Har klarat nästan 40% och inte förlorat ett enda race. Spelet är gjort för barn. Ingen ordentlig skada blir det på bilarna...

Det är ett konsol spel för den mer "casual" gamern imho. Kan säkert vara kul mot polarna... men ett värdigt köp till PC? Nej, det finns bättre spel.

Hela spelet är mer som en hollywood-film. Man har lagt ut tid och energi på mellansekvenser med riktiga skådespelare, flashiga effekter / grafik och tjusiga filmseqvenser när du gör pursuit breaks etc. Men AI, körkänsla, skada och ren och skär spelglädje missade man. Ytligt, intetsägande, platt... trist. tomt?

Har du en 360 beställd känns PGR3 som ett klokare alternativ.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndersB
eller så sparar man helt enkelt inte spelet... lite enklare kanske

Det där räknas ju som fusk Ajabaja!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Det där räknas ju som fusk Ajabaja!

Eh va?

Så om du dör i slutet på ett spel och får starta om från början så sparar du över din fil?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brallan
Eh va?

Så om du dör i slutet på ett spel och får starta om från början så sparar du över din fil?

Du har fattat fel, dessutom var jag ironisk. Jag menade om man skippar att spara varje gång man åker fast, så klarar man ju spelet utan att åka fast en enda gång vilket jag tykcer e lite fel. Sedan kan man ju vara en bra förare också och inte åka fast nån gång

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk

Har en fråga.
Hur långt måste det gå för att polisen ska slänga ut spik-mattor ?

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...