Permalänk

Ringa via modem (56k)

har lekt lite med detta förut men alldrig fått det att blir bra... det jag vill är att ringa över ett 56k modem till vanligga nummer, så att jag helt enkelt kan prata över mitt headset! någon som vet ifall det är något speciellt som man måste göra modemet? har för mig att mitt bråkade lite men framförallt är mitt problem mjukvaran! någon som vet ett bra program?

Permalänk

Ja jag undrar oxo det, Skulle vara väldigt bra att ha då jag vet att det skulle funka så måste ju nån ha lyckats gjort ett

Visa signatur

Trololololol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Permalänk
Avstängd

Jag kunde ringa från min win95:a när jag hade den för massa år sen. Det skojiga var att den inte en var inkopplad till internet eller något annat Inte en jävla aning om hur det gick, och ingen kunde förklara det.

Visa signatur

óynk

Permalänk

Mobboffer: Haha Då fans det väll inte trådlöst internet häller så du skulle ju inte ha kunnat råkat va ute på de då Men hadde du internet då?

Visa signatur

Trololololol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Permalänk
Avstängd

Trance_Nation, nepp inget internet, modem eller nått sånt alls Fast jag hade inget headset eller högtalare så jag vet inte om det gick annat än att få fram massa signaler... satt och lekte med det någon timme, sen ringde massa folk och bad mig sluta ringa dem utan att säga något.. Blev ganska paff

Visa signatur

óynk

Permalänk

Mobboffer: Haha ja de kan ja tänka mig

Men som topic lyder, Nån som vet nått program??

Visa signatur

Trololololol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯