vad betyder detta felmedelande [bild]

Permalänk
Avstängd

vad betyder detta felmedelande [bild]

Det kommer upp ofta, vad är det?

Permalänk
Medlem

vet inte, får också upp samma medelande ganska ofta.

Permalänk
Avstängd

kan det vara Bitcomet?

Permalänk

Såna där fick man ofta då man körde Kazaa på skoldatorerna, vet faktiskt inte orsaken till att man fick dom.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk
Avstängd

kör inte kazaa!

Permalänk

Får jag fråga varför man körde Kazaa på skoldatorerna? Hade det något att göra med att sätta fast datoradministratören för innehav av olagliga filer?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isbjörnen Igor
Får jag fråga varför man körde Kazaa på skoldatorerna? Hade det något att göra med att sätta fast datoradministratören för innehav av olagliga filer?

det gjorde man alltid på höstadiet för att ladda ner musik!

Permalänk
Medlem

Det kan inte vara någon mobiltelefon med smartcard du har installerad på datorn?
En kompis får upp något liknande jag misstänker det är hans telefons drivrutiner.
Han har även sega drivrutiner till sin skrivare.
Detta brukar komma upp när han startar datorn.

Visa signatur

E8400,Scythe Ninja Plus B,Gigabyte GA-P35-DS3,4Gb Corsair PC6400,LeadTek GeForce 8800GT 512MB,WD6400AAKS 16MB 640GB,Pioneer DVR-215,Antec P182,NesteQ NA4501 450W,

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isbjörnen Igor
Får jag fråga varför man körde Kazaa på skoldatorerna? Hade det något att göra med att sätta fast datoradministratören för innehav av olagliga filer?

Nja, vi får låna bärbara datorer av skolan medans vi går här. Och endast port 80 är öppen så då fick det bli Kazaa.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .