Datorbutiken!? Skumma typer de där!?

Permalänk

Datorbutiken!? Skumma typer de där!?

Hej
Jag beställde för cirka ett halvår sedan ett chassi Aspire X-Dreamer (black) Jag fick det + alla andra delar ja skulle sätta i. Men när jag sat i ordning allt och kopplat in allt och startar den ser jag att displayen i fronten glappar. Tänker löser sig vel antar jag, men sen dagen efter så slocknar den helt och tänkte äsch den kanske glappar, jag öppnar då fronten för att kolla ifall den gör det men det gör den inte. Jag har försökt ringa ( får inge svar någon gång (ringt minst 1000 ggr)*) Jag har sett att dom har minst 1 års garanti på alla deras produkter förutom fläktar till exempel. Och ja vill ju så gärna ha ett helt chassi, har fått nedlåtande kommentarer av folk att (nesch inte så fint displayen funkar ju inte ska du inte göra ngt åt den? annars e d vell onödigt att ha den där? Den ser ju bara ful ut :S ) Jag undrar hur man kan få tag i dem :S Såg att någon annan här på Sweclockers hade gjort en tråd och fått svar av en Datorbuikare Så jag hoppas ni ska läsa detta och att ni hjälper mig också

MVH Fredrik
Den missnöjda

Visa signatur

t0resten

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tvivlar till att börja med på att du ringt minst 1000 gånger. Överdriv inte, det ger dig knappast hjälp snabbare, tvärt om.

Testa att använda formuläret som finns på http://www.datorbutiken.com/se/info/contact.htm Då behöver du bara vänta på svar, inte söka dem aktivt.

Tills sist - SweClockers forum är inte ett supportforum för datorbutiker. Vänd er inte hit och förvänta er svar från någon butik. OM en butik svarar i forumet så är det sjävklart ok, men vi vill inte att man söker upp butiker via forumet. Vänd er direkt till butiken. Detta var mer en allmän kommentar än en kommentar till tråden.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hahaha castor ser ut som jävulen själv (kolla hans bild =P

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe i975X | E8600| 7970 | XMS2-6400 |