Permalänk
Medlem

Tyckerdet ser bra ut, speciellt mycket bättre än gammla vita t-bord, skärmar MM

Visa signatur

Asus P8z68-V PRO <> Intel Corei7 2600k <> 16gb Corsair Vengeance blue <> Geforce GTX 580 3gb <> Crucial m4 128gb SSD <> WDC 1TB <> Corsair gold 850W <> Antec Kühler 620 <> Corsair Carbide 400

Permalänk
Medlem

Hej! Vad är det som är så specielt med det tangentbordet? Kan du inte ta vilket tangentbord som helst? Jag har ett gammalt Kb 6326 om det till någon nytta?

Visa signatur

Main: 9900k @ 5.0GHz | 16GB @ 3400MHz CL15 | RTX 2080 @ 2100/16200MHz 12378 Time Spy
HTPC: R5 3600 @ 4.2 | 16GB @ 3600MHz CL18 | GTX 1080 @ 2088/11006MHz 8039 Time Spy

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zeecor
Hej! Vad är det som är så specielt med det tangentbordet? Kan du inte ta vilket tangentbord som helst? Jag har ett gammalt Kb 6326 om det till någon nytta?

Det som är speciellt med det är att jag redan har lagt ner en otrolig massa tid på moddningen och att det är IBM vilket gör att om jag ska byta elektroniken så måste jag ha exakt samma modell annars passar ingenting :/

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatZiie
http://wpa.portalofevil.org/cube/cubedone6.jpg
Den där strumpan har inget med datorn att göra va? den såg lite lortig ut

Vadå, kuben är väl en låda man lägger smutstvätten i?

Visa signatur

Did you grab my ass?

Permalänk
Proffsmoddare

En update

Först måste jag bara säga: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Nu kanske ni endrar vad jag vrålar om?
Och det ska jag berätta nu. Igår fick jag ett mail ifrån Corsair som innehöll en del trevliga nyheter. JAg har vunnit Corsairs Rig of the mounth Januari med detta bygget och snart kommer det en snubbe ifrån UPS och lämnar mitt pris....1gig Corsair XMS Pro
Var bara tvungen att dela med mig av detta Gissa om jag är lycklig nu !!

Detta bygget har nu publicerats i 4st tidningar och gett mig priser för ca 15000:- snacka om att man blir sporrad att fortsätta modda när det går såhär bra

ps
om ni råkar bläddra i Pc hemma som kommer ut den 16e Dec så kanske ni ser nånting som ni känner igen

en sista bild

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

why you little *argh*

Visa signatur

/Martin

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

"Duct tape is like the force it has a light and dark side and it holds the universe together"

Permalänk

he nice

Visa signatur
Permalänk
Medlem

och vi vet men du skall tacka när det gäller tonfilmen på baksidan av plexit

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

Grattis!

Permalänk

Alltid trevligt när man går pluss på sina byggen Dessutom utan att sälja det, bättre kan det väll inte bli?

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Välförtjänade pengar, timlönen kanske inte är den högsta men vem vill inte jobba med sånt här?

Visa signatur

2500+@3200+ | 9600 Pro | 2*256 Twinmos winbond | NF7-S 2.0 |

Permalänk

Helt ärligt jag skulle skita ner mig om jag hade en sån dator brevid mig på natten :D.

Extremt snyggt och den bästa modden i mina ögon någonsin, väl förtjänta priser och uppmärksamhet för denna burk!

Hoppas du kommer tillbaka med ett nytt storbygge snart gravyrkungen :).

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

wolf är detta vanligt spackel du lagt på med ett tunt lager eller är det något annat?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ond
wolf är detta vanligt spackel du lagt på med ett tunt lager eller är det något annat?

http://wpa.portalofevil.org/cube/cubedone6.jpg

Läs i tråden.

Permalänk
Medlem

okok nu såg ja
kollade bara igenom snabbt innan men de va så många sidor så missade det

Visa signatur
Permalänk

Får mig på något sätt att tänka på cube 2 filmen.

Edit: Det var den som man kan se i pc hemma juh. Såg det nu.

Visa signatur

Jesters Spirit

Permalänk
Proffsmoddare

Nu har vinsten hos Corsair blivit officiell
http://www.corsairmemory.com/corsair/community/case_mod_month...

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

GRATTIS!!!

Permalänk
Medlem

Najs
Men verkligen välförtjänt - Stort grattis!

Permalänk
Medlem

riktigt jävligt coolt!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tha_Man
why you little *argh*

Måste bara tillägga oxå att det är helt otroligt trevligt med en SweCare med så stor berömmelse
Känns som man ser detta chassit varje dag!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Nu har vinsten hos Corsair blivit officiell
http://www.corsairmemory.com/corsair/community/case_mod_month...

Grattis!

exakt vilka minnen fick du?
3200 XL?

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dark_luna
Grattis!

exakt vilka minnen fick du?
3200 XL?

Jag vann
Corsair TWINX1024-3200XLPRO DDR 1024MB Kit w/two matched 512MB 3200XL PRO's DIM

Med små mysiga leds på

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Var några dagar sedan det skrevs här så känner mig efter

Hittade tråden och bilder i gallerit, blev helt klistrad vid tråden och nu 1h senare och lite kramp i ögonen så är jag fortfarande helt förstummad över hur galet snyggt chassi du gjort. Finns det möjlighet att ladda en zip med alla bilder från något ställe ? Bygget är ju helt sjukligt snyggt.

Måste bara säga som någon tidigare i tråden och be om en hemsida med alla byggen du gjort, skulle vara galet kul att se

Visa signatur

De man inte har får man skaffa sig!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pilla
Var några dagar sedan det skrevs här så känner mig efter

Hittade tråden och bilder i gallerit, blev helt klistrad vid tråden och nu 1h senare och lite kramp i ögonen så är jag fortfarande helt förstummad över hur galet snyggt chassi du gjort. Finns det möjlighet att ladda en zip med alla bilder från något ställe ? Bygget är ju helt sjukligt snyggt.

Måste bara säga som någon tidigare i tråden och be om en hemsida med alla byggen du gjort, skulle vara galet kul att se

Man tackar så mycket!

Tyvärr finns ingen zip att tanka men det kanske går att ordna

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Hjälpsam

Wohooo! Grattis...

När kommer nästa utmärkelse? jag e såå nyfiken på ditt senaste bygge...

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Proffsmoddare

Nya numret av ComputerPowerUser ser väl fint ut

http://www.computerpoweruser.com

Vad som är ännu mysigare är att jag fick 1500$ för den artikeln :D:D:D

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Nya numret av ComputerPowerUser ser väl fint ut

http://www.computerpoweruser.com

Vad som är ännu mysigare är att jag fick 1500$ för den artikeln :D:D:D

GE MIG!!

Visa signatur

---

Permalänk
Proffsmoddare

Nähä du dom pengarna ska investeras i en Fx55 och lite annat smått och gott

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR