Permalänk
Medlem

Snes med ett aiw?

Har ltie problem med mitt AIW. Försöker lira lite Zelda3 fast det går itne speciellt bra. Jag lyckas få bild, men det rör sig bara i en sekund, sen blir det stillbild istället. Fast ljudet fortsätter låta.
Enda sättet jag får det att funka är med PAL-N, fast då är det svartvitt.
Nån som vet? Har för övrigt haft samma problem med ett usb-tvkort som jag lånade för några år sen.

Kan iofs fråga en till fråga. Helt random när jag använder tv-kortet så kan skärmen sättas i vänteläge o datorn frys. Hjälper endast att starta om. Har en till kompis med ett aiw som har samma problem. Både han o jag har testat många olika drivisar o många olika multimedia center. Nån som vet nåt?

Permalänk
Medlem

Vilken version kör du på Snes? Testa Snes9x den funkar utmärkt. Hehe, kanske har fel nu? Snackade du om TVut nu eller vad?

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem

Jag snackar tv-in, trodde det skulle räcka med att jag sa aiw.