Permalänk
Medlem

Fan vad ni har mycket stålar. Är level 19 och brände precis allt jag hade på ett Falchion. Har hela 40 spänn kvar:)

Permalänk
Medlem

Ne jag har mycker stålar. fick tag i svinbilliga katanas igår. 3.5m styck, idioter som säljer dem. men men jag blir glad

Därför: Why buy one when you can get two for twize the prize - Kontakt (bra film)

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Då svarar man "Ja, jag är en GM. Om du inte skärper dig ryker ditt acc omgående".

Och sedan blir man bannad eftersom man har utgett sig för att vara GM

thewall: Du har mer pengar än jag hade vid 19.

Har gjort ungefär halva 37-questen. Få se när man blir klar. Efter det ska jag tjäna pengar.

Jag skulle då inte betala mer än 3.5M för en katana

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damme
Och sedan blir man bannad eftersom man har utgett sig för att vara GM

Och sen köper man SWG och upptäcker en ny värld
Jag orkade inte längre än till 22 eller 23 tror jag. Vem var det som fick mitt account sen?

Permalänk

Gorde en dum sak idag (inte så ovanligt)

Gick till dragonvally med min lvl 30 scout
Gick ju lika bra som ni kan gissa
Tvärdog nästan, några dumma monster som gillade att frysa mig, tur väl så var det vänliga mäniskor inärheten som ressade mig
Sen tog jag min esc scroll och drog där ifrån fortare än fort

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Ne jag har mycker stålar. fick tag i svinbilliga katanas igår. 3.5m styck

wow! jag vill ha en fasen en stormbringer kostar tillochmed 3,3-3,4m i luxuryshop.
undrar om server transfers kommer bli aktuella, hoppas...

Visa signatur

"Andreas Hedlund har gått igenom alla tänkbara mjukvaruproblem. Nu har han kommit fram till hårdvaran.
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken, fungerar inte."
[i]- SAF-tidningen Stockholm, nr 4, 4 juni 1999[/i]

Permalänk
Medlem

lvl41 - Swordsinger... TADAM!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
lvl41 - Swordsinger... TADAM!

Låt mig vara den första som säger grattis (iaf här på forumet )

Hur kännns det?

Jag är snart lvl 31

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Salvekvic
Låt mig vara den första som säger grattis (iaf här på forumet )

Hur kännns det?

Jag är snart lvl 31

Jodå känns ganska ok faktiskt :), går ganska segt i att levla nu dock men sånt får man ta. Snart 31? Ta och dra till cruma, där kan du levla till 36 på nolltid, det gjorde jag Eller du är där kanske redan...

Hur går det för dig då damme? Kommer du någonstans?

Permalänk

Vilken båge skall man ha inför c1 och upp till lvl 40?
Gastra eller str longbow?
Eller skall man glömma båge och köra på dagger?

Så många val och så mycket beslutsångest

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Grattis Ca[[pp

Jag är klar med questandet, har bara 45% att ta. Blir nog att ta en 30% idag eller så sen ta resten efter sömn.

En i klanen pkade en kinenisk ksare, tog ett tag att jobba av hans 480 i karma

edit:
Salvekvic: Om du ska köra med båda är det gastra som gäller, str long bow slukar på tok för mycket mana för att den ska vara effektiv. Om du kör pvp kanske gastran är sämre men jag antar att du vill expa med den.

Själv skulle jag ha struntat i både och kört dagger

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk

Ok, kommer samma att gälla i c1? med str longbow?
Skall se om man kan få tag i en "billig" +3 gastra

Jag skulle vilja ha en bra dagger och en str longbow men pengarna räcker inte så långt

Jag gillar att köra med båge, men det skulle ju inte vara fel att slippa problem med mp/pilar.

Vad jag hörde så skulle gastra dra nästan lika mycket som str longbow i c1, men jag kan ju ha fått fel info..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Salvekvic
Ok, kommer samma att gälla i c1? med str longbow?
Skall se om man kan få tag i en "billig" +3 gastra

Jag skulle vilja ha en bra dagger och en str longbow men pengarna räcker inte så långt

Jag gillar att köra med båge, men det skulle ju inte vara fel att slippa problem med mp/pilar.

Vad jag hörde så skulle gastra dra nästan lika mycket som str longbow i c1, men jag kan ju ha fått fel info..

Bågar i C1

Gastra 5 mp 8 SS att. speed normal
Str longbow 6 mp 10 SS att. speed very slow

Permalänk

usch jag ahr en lvl 24 snart 25 assasin , med Manti, Rip och Boots of power. Och en Kukuri, några tipps var ajg sak lvla? funderar på o köpa en gastra och gå till ett "ställe"

Permalänk
Medlem

Gastran är egentligen den bästa bågen fram till Ice bow som jag ser det, Str Long drar som sagt 7 mp just nu medans Gastran drar 5. Skaffa en Gastra och scrolla upp den till ja +3 eller något. Sedan tycker jag att båge är nog det bästa egentligen då det är en barnlek att farma i sea of spores eller utanför Giran. Som melee fighter finns det längre ingenting som jag kan farma utan downtime tyvärr, allt gör för mycket skada.

Edit:
Satt och levlade i cruma här om dagen och plötsligt droppade en stick of faith. Alla stanna upp och stirrade skräckslaget på den innan någon vågade sig fram att plocka upp den, jag kan säga att det var inte jag som fick den dock :(.. Blev ett jävla liv sedan när killen som fick den vägrade dela med sig

Permalänk
Medlem

Str Longbow kommer att bli klassad som en s.k. Yumi också...i C1 vilket medför att det blir som sagt, slöare atk.speed men mer DMG på den.....vilket inte är helt fel! Mer DMG åt folket!

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Hedersmedlem

40.15 gladiator om jag bara släpar mig till Oren

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Medlem

Damme....han som PK:ade den där kinesiska ks:aren.....heter han möjligtvis Sisur?? (han i eran klan)

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk

tack för tippsen, hehe min kompis clanledare har 20k kamra atm massa kineser som muckade gräl. SKa tillägga att han har Flamberge och Chain +3 dårå. Heheh han måste ha döda en hel del (Orc destroyer lvl 45+) Tyckte det kändes så himmla skönt att veta att kines bottarna dör! Mindre Kineser åt L2 folket!

Permalänk
Medlem

GAH!
Letat runt som en galning efter en "Crafted dagger eller Assasin knife" nu.. Inte hittat nått.
Kollat runt i Gludio, Giran och Gludin.. Men ingen som säljer verkligen.

Spelar på bartz, kanske nån här som har en till salu?

Peace!

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonio
GAH!
Letat runt som en galning efter en "Crafted dagger eller Assasin knife" nu.. Inte hittat nått.
Kollat runt i Gludio, Giran och Gludin.. Men ingen som säljer verkligen.

Spelar på bartz, kanske nån här som har en till salu?

Peace!

De finns ju i affären i Gludio för 490k om du ska köpa den. Annars kan man se nån av knivarna lite då och då... bara att fortsätta söka, skriv i shouten oxå

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Hedersmedlem

Eller 450k i Giran

Skriv inte i shouten, snälla. Det stör bara vad den är till för. Trade har lika lång räckvidd som shout. Jag ska börja bojkotta folk som skriver i shout.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk

Ah, haha, doh, ja hade glömt bort Trade fönstret.. att ja aldrig använder det ... hmm. Tack för påminnelsen damme!

Visa signatur

joråsåatte

Permalänk
Medlem

Ska bli kul med C1 om 9dagar.
Hörde att DA tydligen ska få en ny stun!
Såg den på en koreansk pvp-film också, distans-stun :|~

Visa signatur

"Andreas Hedlund har gått igenom alla tänkbara mjukvaruproblem. Nu har han kommit fram till hårdvaran.
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken, fungerar inte."
[i]- SAF-tidningen Stockholm, nr 4, 4 juni 1999[/i]

Permalänk
Medlem

Bild på när vi får våran tredje proof of blood, så ser en Bloody Queen ut om ingen visste

har inte spelat så mycket på sistonde så jag har stannat up lite i min leveling, ska försöka nå 50 snarast.

Permalänk
Medlem

Hehe nice Har en film där en Dark Panther ( Dark Avenger Summon ) går solo mot en bloody queen och några drakes, den äger dom

Visa signatur

"Andreas Hedlund har gått igenom alla tänkbara mjukvaruproblem. Nu har han kommit fram till hårdvaran.
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken, fungerar inte."
[i]- SAF-tidningen Stockholm, nr 4, 4 juni 1999[/i]

Permalänk
Medlem

Har en lvl 28 knight nu, jobbar på min 6e lvl 20 char, ska spela som elf-shout. vill vara den snabbaste karaktären i spelet tillsammans med SR och PW, kommer köra PW

EDIT: Om någon på bartz vill sälja en salamander skin mail för 2.0+mill så tar jag den. inte över 3 dock

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Gahh, i söndags så strulade servern och jag blev dödad pratade med gm´s om det men de kunde inte göra nått. Ifs så tappade jag inte nått men jag blev av med 8% xp + en bit att gå.

Men jag har tagit igen det och är snart lvl 33
Går ganska snabt inne i ct, om man hittar en bra grupp.

Retade mig som fanken på kinesen som jiddrade med "våra" mobs, vi hade en trevlig liten dvärg som delade spoils med gruppen, men så kom en kines som också spoilade "våra" mobs så att vår dvärg inte fick nått... Vi försökte länge och väl att få henne dödad eller ställa upp på pvp, det var nära när vi fick en Excuro att gå på henne och att våran healer gav monstret liv hela tiden han fick sluta efter ett tag när mp´n tog slut men kinesen fick använda ss i vart enda slag så att hon tappade en del pengar på att använda ss

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Starkt jobbat Salvekvik så ska de gå till!

Haha Uibi du verkar ha för mycket tid, och för mycket adena =P. Jag vill också... =(

Visa signatur

If it bleeds, we can kill it!

Permalänk
Avstängd

Snälla.. Ge mig och min flickvän lite tips hur man får ihop bra adena.. Lite knep o sådant.. Vi spelar på Devianne och kommer inte att sno era ideer på era servrar.. Snälla.. Tjejen funderar på att sluta bara för pengarna e så svåra att få ihop.