Permalänk
Medlem

Ffxi

jag har fått spelet nu. kommer lägga upp lite Sshots när jag installerat det 6,4Gig stora spelet. kommer även lägga ut guid påhur man ska göra för att få den server man vill. Nästan som en Faq.

Min maskin
P4 2.4GHz
256 - 2700 RAM
Radeon 9500

(allt e o klockat)

__________________________
För o främs e installationen skit jobbig för man behöver något som heter Play Online Viewer som man installerar först, sen under hela uppgraderingen som görs innan installationen så sitter det en galen japan och spelar på ettt piano... GRRR!

efter uppdaterinen så måste man starta om hela Viewern. (tror det var den som uppdaterades) eftersom att när jag kommer till den "Riktiga installationen så e det ingen galen japan". Det kommer mer av registrering osv när jag kommit så långt

När första installationen är klar så måste man tydligen installera expantionen som man får med spelet. snart klart här då postar jag lite bilder.

Man kna inte Välja sverige så det e knas med registreringen! om ni vet vad jag gjort för fel så säg till

http://www.geocities.com/uibiice/cselect.jpg (gör ett mellanslag efter jpg så funkar det.)

Oki ingen fara skriv lite vad ni vill här, det som är viktigt är att det står rätt på "Card information" så funkar det. Och det måste vara MASTER eller VISA!

Kommer kolla om e-kort från föreninssparbanken i morgon. kan fungera....

E kortet verkar fungera som ett Master Card så så fort jag kommer hem i dag så testar jag detta. fungerar det så får ni lite bilder av spelet också! ska bara komma på första bästa buss nu.

Nu håller jag på med de sista uppdateringarna, E-kortet fungerade precis som det skulle så ni som har (banken via internet) för föreningsparbanken kan spela om ni har Maeistro kort. snart så kommer era efterlänktade bilder.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

tog minst en minut innan jag fattade vad "Ffxi" betydde.. blir lite enklare om man skriver FF XI

Permalänk
Medlem

Vore skoj att få veta lite om hur pass bra spelet flyter. Benchmarken var ju riktigt krossande, flöt definitivt inte spelbart på mitt R9800PRO.

Edit: Beror iofs på att jag har en gammal Athlon XP 1800+, men om spelet flyter så dåligt som benchen antyder så är det verkligen illa i vilket fall.

Visa signatur

Give a man a fire and he'll be warm for a night. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.

Permalänk
Medlem

mmm jag gör en bedömnign utifrån min maskin... kan ju säga att såhär långt så tar det plats på hddn

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Kom igen nu Uibi kasta upp lite bilder.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Re: Ffxi

Um nu måste jag hitta på en address i USA??? man kan bara välja länderna USA och Kanada? mysko ska kolla runt lite.. man kan ju inte vara så jäkla korkade att man inte låter Europa spela.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Uibi du kan välja usa som land inga problem, dem har inte europa där men det gör inget. du är mer eller mindre tvungen=)

Permalänk
Medlem

har du testat eller?

Damn. jag har inget VISA kort eller master card, fan va dålig pay service dom har. man ska ju kunna skicka pengar via pay pal eller liknande!

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1