Permalänk
Medlem

Diverse vattenkylning

EKWB Radeon Vega OEM vattenblock, någon skruv fattas. Ska kolla om jag hittar dom om det överhuvudtaget finns intresse för den.

T-Balancer fläktstyrning + extra vattenpumpsmodul. Från början av 2000-talet, drivrutinerna är för Windows XP.

Pumptopp samt ljuddämpningslåda för Laing DDC pump, plexi + nipplar

Pumptopp samt ljuddämpningslåda för Laing DDC pump, OEM

*Dessa lådor är lika breda som 3.5" hårddiskar, så relativt enkla att montera i chassien.

EK Torque STC-10/13, 10st röda ringar för EK's fittings. Oanvända, felköp av mig.

Föredrar hämtning på plats i Skultuna utanför Västerås, kan i andra hand skickas mot att frakt betalas av mottagaren.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk

Hej, skulle vara intresserad av Vega vattenblocket mot fraktkostnad.

Är det någon som vill hämta får de ju gå före. Men helt klart ska det ej slängas.

Mvh Peter

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en ljuddämpningsbox + plexitoppen om du skulle vilja skicka dessa. Jag betalar naturligtvis fraktkostanden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterRock:

Hej, skulle vara intresserad av Vega vattenblocket mot fraktkostnad.

Är det någon som vill hämta får de ju gå före. Men helt klart ska det ej slängas.

Mvh Peter

Skrivet av DrSwizz:

Jag tar gärna en ljuddämpningsbox + plexitoppen om du skulle vilja skicka dessa. Jag betalar naturligtvis fraktkostanden.

Skicka PM så tar vid det vidare därifrån.

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk
Medlem

Om ingen hämtar så kan jag tänka mig:

Pumptopp samt ljuddämpningslåda för Laing DDC pump, OEM
EK Torque STC-10/13, 10st röda ringar för EK's fittings. Oanvända, felköp av mig.

Om fraktkostnaden är rimlig.

Visa signatur

Hail to the 2600k

Permalänk
Medlem
Skrivet av arde_81:

Om ingen hämtar så kan jag tänka mig:

Pumptopp samt ljuddämpningslåda för Laing DDC pump, OEM
EK Torque STC-10/13, 10st röda ringar för EK's fittings. Oanvända, felköp av mig.

Om fraktkostnaden är rimlig.

Jag skulle gissa att det går på runt 80:- om man tar Postnord (vikt emellan 500-1000 gram).

Visa signatur

Happy Face!

Permalänk

Tackar för Vega blocket!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Happy Face!