Permalänk

ASUS 15,6" ZenScreen MB169C+

Hej,

Jag köpte denna externa display på Inet 2022-01-16 för 2 190 kr. Väldigt smidigt att ha med sig för att snabbt kunna få en extra skärm till laptopen utan att behöva bära med sig en extra strömkabel. Är också såpass bra färger och skärpa att jag kunnat använda den till programmering.

Ställ gärna frågor om något känns oklart

Mvh. Edwin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Hur är skicket på den?

400+frakt om den är i bra skick

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Skrivet av Jaxione:

Hej! Hur är skicket på den?

400+frakt om den är i bra skick

Mvh J

Hej Jaxione,

Den är i superbra skick, kan tyvärr inte tänka mig att skicka den i nuläget. Ganska lång väg till postombud utan bil och säljer en hel del saker. Men skulle situationen förändras så återkopplar jag. Tack för visat intresse

Mvh. Edwin

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr +frakt om du ändrar dig (men förstår såklart situationen)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Skypassage:

Hej Jaxione,

Den är i superbra skick, kan tyvärr inte tänka mig att skicka den i nuläget. Ganska lång väg till postombud utan bil och säljer en hel del saker. Men skulle situationen förändras så återkopplar jag. Tack för visat intresse

Mvh. Edwin

Ja det var synd Men alla har inte posten nästgårds

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr (om du kan tänka dig att skicka)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av fesoj:

700 kr (om du kan tänka dig att skicka)

Tack fesoj,

Ditt bud är noterat. du leder för närvarande budgivningen. Kommer i första hand att prioritera de som kan plocka upp den, men återkopplar om situationen förändras.

Mvh. Edwin

Permalänk

Statusuppdatering:
Just denna produkten va nästan komiskt väl packad vid köp och jag har kvar alla orginalkartonger. Skulle det vara så att ingen kan plocka upp den till helgen så kan jag tänka mig att posta den till högst budande. Paketet är ju inte mega-stort så det kan jag lösa.

Så till Jaxione, EinarB, fesoj och eventuellt andra intressenter så kan ju det ovan va bra att veta.

Permalänk
Nytt bud: 750 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av HenkeSthlm:

750 kr + frakt

Hej,

Du leder för närvarande budgivningen, om ingen annan budar över innan kl. 12 idag så är den din.

Mvh. Edwin

Permalänk

Statusuppdatering:
Produkten är nu paxad. Om personen inte svarar på mitt privata meddelande innan 23:59 inatt så öppnar jag åter upp för andra intressenter.

Permalänk

Annonsen är avslutad