LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz

Permalänk

LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz

Hej bästa sweclockers!

Jag tänkte pejla läget för min nuvarande skärm, en LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz. Jag är enda ägaren sen inköp dec-20 från Inet.

Är mycket nöjd med den, men det kliar lite i köpfingret (är sugen på en ultrawide). Enligt min uppfattning minimalt med backlight bleed och riktigt bra stuns i färgerna. Skärmen har fått bra omdömen av självaste Laxpudding här på Sweclockers (https://www.sweclockers.com/test/28732-lg-ultragear-27gl850-f...).

Kartong och orginalfäste medföljer, ser helst avhämtning (om någon prompt vill ha den skickad står köpare för frakt och risk).

Är osäker på prisidé, men 1800 kr känns inte helt orimligt att utgå ifrån. Är öppen för bud via PM. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill osv

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1500 kr.

Kan hämta den i stort sett vilken dag som helst.

/Björn

Permalänk
Medlem

Tjena!
Är lite rookie gällande skärmar så du får gärna hjälpa mig besvara några frågor. Är denna skärmen bra för Battlefield 2042 och CS2 gaming? Även film om jag känner för en rulle? Men andra ord, skulle du rekomendera denna för gaming + DP sladd till skärmen för att få 144hz ingår det?
Vart finns skärmen? Jag bor i Göteborg och om skärmen är gjord för allt detta, så är jag intresserad.
Mvh Student och Rookie som nyligen byggt en gamingdator

Permalänk
Medlem

Såg videon och den förklarade en del, men vad menas med nano ips?

Permalänk
Skrivet av Sopnisse:

Såg videon och den förklarade en del, men vad menas med nano ips?

Saxat från nätet:

"Enligt LG, i en Nano IPS-skärm appliceras nanopartiklar på LED-bakgrundsbelysningen, och de absorberar de onödiga våglängderna för att ta bort tråkiga färgtoner och obalanser. Så när renat vitt ljus passerar genom färgfilter, resulterar det i en mer exakt och rikare färgrepresentation än konventionella IPS-skärmar."

Snäppet bättre än en vanlig IPS-skärm helt enkelt tolkar jag det som

Permalänk
Skrivet av Sopnisse:

Tjena!
Är lite rookie gällande skärmar så du får gärna hjälpa mig besvara några frågor. Är denna skärmen bra för Battlefield 2042 och CS2 gaming? Även film om jag känner för en rulle? Men andra ord, skulle du rekomendera denna för gaming + DP sladd till skärmen för att få 144hz ingår det?
Vart finns skärmen? Jag bor i Göteborg och om skärmen är gjord för allt detta, så är jag intresserad.
Mvh Student och Rookie som nyligen byggt en gamingdator

Jag är nästan lika rookie som du, men om jag inte misstar mig vill man gärna ha höga fps i sådana spel som du spelar (å andra sidan tycker jag att 144 hz räcker och blir över för de allra flesta spel). Kan skicka med två DP-kablar (1m resp. 2 m).

För kännedom så ligger redan bud på 1800 kr Är det fortfarande intresserant så släng iväg ett bud.

Ska jag vara ärlig hade jag inte räknat med att få svar direkt på annonsen men det är flera spekulanter, om än lite lägre bud än jag hade tänkt mig

Permalänk
Medlem

Vad jag ser så la en ett bud p0 1500?

Permalänk
Medlem

Bam 1800kr

Permalänk
Medlem

Är student och har gamingmus att införskaffa också, är budet på 1800 börjar det bli lite mycket för min plånbok men jag känner att med gamingdatorn jag lyckats bygga ihop så vill jag gärna ha ex en sån här skärm där jag kan njuta av en bra skärm med 144hz så jag kan njuta av datorns prestanda. Dubbelkolla gärna, vad jag ser så har du fått bud på 1500? Återkom gärna, jag befinner mig Göteborg, vart finns denna skärm?

Permalänk
Medlem

Shiiit du fuckade mig mannen:( nu blev jag ledsen

Permalänk
Medlem

Du satte dit mig ordentligt, känner mig nedvärderad🤣🤣😪 hör av dig om han drar sig ur

Permalänk
Skrivet av Sopnisse:

Är student och har gamingmus att införskaffa också, är budet på 1800 börjar det bli lite mycket för min plånbok men jag känner att med gamingdatorn jag lyckats bygga ihop så vill jag gärna ha ex en sån här skärm där jag kan njuta av en bra skärm med 144hz så jag kan njuta av datorns prestanda. Dubbelkolla gärna, vad jag ser så har du fått bud på 1500? Återkom gärna, jag befinner mig Göteborg, vart finns denna skärm?

Har fått bud via PM, men just nu leder @Swegatron

Kanske vore bäst med öppen budgivning här i kommentarerna istället för allas skull?

Permalänk
Medlem

2000+frakt om du orkar skicka

Permalänk
Skrivet av Altoo:

2000+frakt om du orkar skicka

Noterat

Permalänk
Medlem

2100. Hämtar.

Permalänk
Skrivet av burrap:

2100. Hämtar.

Noterat 🙂

Permalänk

Annonsen är avslutad