Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

Jag gillar Belkin
65W https://www.amazon.se/-/en/Charger-Charging-Delivery-Technolo... 399kr
45W https://www.amazon.se/-/en/Charger-Charging-Delivery-Technolo... 299kr

Ingen USB-A och utan reseadapter men riktigt små och enkla att packa ner i väskan. Netonnet har till samma pris.

Edit: Verkar ha en del kvalitetsproblem, blir för varm och slår ifrån.

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av tomle:

Jag gillar Belkin
65W https://www.amazon.se/-/en/Charger-Charging-Delivery-Technolo... 399kr
45W https://www.amazon.se/-/en/Charger-Charging-Delivery-Technolo... 299kr

Ingen USB-A och utan reseadapter men riktigt små och enkla att packa ner i väskan. Netonnet har till samma pris.

Jag slog till på 65W-varianten när den var nedsatt förut, inte riktigt nöjd tyvärr.
Hänt ibland att den slår ifrån och slutar ladda när jag kör den till min ganska basic i5-jobblaptop. Antar att den blir för varm eller något. :C

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Jag slog till på 65W-varianten när den var nedsatt förut, inte riktigt nöjd tyvärr.
Hänt ibland att den slår ifrån och slutar ladda när jag kör den till min ganska basic i5-jobblaptop. Antar att den blir för varm eller något. :C

Samma här! Får dra ut den från kontaktuttaget några sekunder för att den ska börja ladda igen.

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Dagens fynd - Diskussionstråden om laddare

Permalänk
Snusfri
Skrivet av Broder Truck:

Dagens fynd - Diskussionstråden om laddare

Laddat ämne det..

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Jag följer med spänning

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomle:

Jag gillar Belkin
65W https://www.amazon.se/-/en/Charger-Charging-Delivery-Technolo... 399kr
45W https://www.amazon.se/-/en/Charger-Charging-Delivery-Technolo... 299kr

Ingen USB-A och utan reseadapter men riktigt små och enkla att packa ner i väskan. Netonnet har till samma pris.

Skrivet av Daemon:

Jag slog till på 65W-varianten när den var nedsatt förut, inte riktigt nöjd tyvärr.
Hänt ibland att den slår ifrån och slutar ladda när jag kör den till min ganska basic i5-jobblaptop. Antar att den blir för varm eller något. :C

Skrivet av Bosse78:

Samma här! Får dra ut den från kontaktuttaget några sekunder för att den ska börja ladda igen.

Köpte även jag 65W-varianten som reserv/reseladdare till en Lenovo-laptop.
Fick konstant frysningar och blåskärmar när denna laddare användes så fick lägga den på hyllan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nilscon:

Köpte även jag 65W-varianten som reserv/reseladdare till en Lenovo-laptop.
Fick konstant frysningar och blåskärmar när denna laddare användes så fick lägga den på hyllan.

Reklamation av laddaren skulle jag säga (ångerrätt om ni har kvar).

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronvall:

Jag följer med spänning

Ja verkligen spännande, när man följer strömmen av meddelanden så undrar man vad effekten kommer bli, av dessa, verkar ju finnas litet motstånd mot att fler publiceras

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Laddat ämne det..

Ganska ohmständiga diskussioner.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Var redo för en strid ström av läsare när tråden hamnar på förstasidan...

Visa signatur

🛜🫀: HP ProDesk 400 G3, i5 6500, 8GB DDR4, Intel X520-DA2
🐳🐧: AMD R5 3600 | Google Coral.ai | ASRock X570D4U-2L2T | Silverstone CS381 | 80GB DDR4 | 8 HDD BTRFS RAID1
⌨️🎮: R9 3900X | RTX 2080 LC | Acer XF270HUA | 96GB @ 3200 | MSI X570 MPG G EDGE WIFI | CORSAIR C70
🎞🎶: LG OLED55C8 | Epson TW3200 | Onkyo TX-NR646 | Infinity Reference 61/51 mk2 | Shield TV V2 | minhembio.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

Samma här! Får dra ut den från kontaktuttaget några sekunder för att den ska börja ladda igen.

@Bosse78
Jag lämnade tillbaka min då den blir för varm och slår ifrån.

Farligt om den tar eld.

Permalänk
Medlem

Tror det är dags att varva ner och ladda batterierna lite nu

Permalänk
Medlem

HAHA Helt underbara "dad" jokes

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Tror det är dags att varva ner och ladda batterierna lite nu

Tänk vilken chock modsen stöter på när de kommer in på den här tråden ikväll och undrar watt det är som pågår!

Då åker ban-hammaren fram.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Tänk vilken chock modsen stöter på när de kommer in på den här tråden ikväll och undrar watt det är som pågår!

Då åker ban-hammaren fram.

Tror de måste kontakta ledningen först.
Annars är de lite väl elaka.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Tänk vilken chock modsen stöter på när de kommer in på den här tråden ikväll och undrar watt det är som pågår!

Då åker ban-hammaren fram.

Tror snarare de får energi av dess inlägg, sånt som får dem att orka en hel dag

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Tror snarare de får energi av dess inlägg, sånt som får dem att orka en hel dag

Eller så säger de "watt the fuck" och går mot strömmen och vi alla åker på en propp.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk

Calle

Skrivet av medbor:

Tror snarare de får energi av dess inlägg, sånt som får dem att orka en hel dag

Tror nog dem får adaptera sig och undvika resistans

Permalänk
Medlem

Vid Farad! ,jag har knappt kapacitans nog att orka mig över tröskeln. Jag går på kondis och äter mig en dammsugare istället.

Visa signatur

——————
It’s life…

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Eller så säger de "watt the fuck" och går mot strömmen och vi alla åker på en propp.

Känns som det är lika bra att ta kontakt med dem direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredrik Vikström:

Kan ev. vara felmärkning då modellbeteckningen är 43UL3J-M vilket tyder på att det är en 43” modell. Annars onekligen väldigt bra pris.

Visa signatur

Tar gärna emot tips på roliga couch co-op PS5 spel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aarox:

*Flashdeal amazon*
Produkt: SkyPAD Glas 3.0 XL Gaming-musmatta
Länk: https://www.amazon.se/SkyPAD-Glas-3-0-XL-Gaming-musmatta-med-...
Kategori: musmatta
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=11724380
Pris: 42:-

Sjukt bra deal - normalpris 1250kr! Tyvärr lite i största laget för mig. Storleken Large 30x35 cm hade passat mig perfekt men den är inte på rea (kostar 693kr).

https://www.amazon.se/-/en/Professional-300x350mm-Special-imp...

Visa signatur

AMD Ryzen 7800x3d | Asus Strix X670E-F | G.Skill DDR5 2x32GB @6000MT/s CL30 | RTX 4090 TUF | Sound Blaster AE-7 | WD SN850x 4TB | Corsair HX1500i | NZXT H7 Flow | Logitech G915 TKL | G502 X Lightspeed | LG 42" C2 OLED | Logitech Z-5500 | Epos H6Pro | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av General Nord:

Sjukt bra deal - normalpris 1250kr! Tyvärr lite i största laget för mig. Storleken Large 30x35 cm hade passat mig perfekt men den är inte på rea (kostar 693kr).

Nog ganska troligt att de har blivit ett felpris och att de har blandat ihop Euro och kronan, varit ganska vanligt fenomen. Fått många bra deals tack vare de, förhoppningsvis kommer även denna hem utan att Amazon tar bort ordern

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Nog ganska troligt att de har blivit ett felpris och att de har blandat ihop Euro och kronan, varit ganska vanligt fenomen. Fått många bra deals tack vare de, förhoppningsvis kommer även denna hem utan att Amazon tar bort ordern

Får hoppas vi får hem den. Valde express nu som någon föreslog med netonnet-kapet.

Express vinner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Får hoppas vi får hem den. Valde express nu som någon föreslog med netonnet-kapet.

Express vinner?

Har du amazon prime får du alltid express! 😃 Jag har köpt via andra flashdeals förr och alltid fått hem varan. Musmattan finns bara i ett begränsat antal i ”dealen” så är helt övertygad om att alla som köper får sin musmatta

Permalänk
Medlem

Musmattan ändrar pris till 1250kr i varukorgen. Men kanske var för sen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryzer:

Musmattan ändrar pris till 1250kr i varukorgen. Men kanske var för sen.

@Ryzer

Jag köpte 3st

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryzer:

Musmattan ändrar pris till 1250kr i varukorgen. Men kanske var för sen.

Slutsålda nu till det nedsatta priset 🙏

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd smått rensad.*
Trist om man missar ett fynd man är intresserad av men att klaga på andra för det kan vi skippa.

Skrivet av Ryzer:

Musmattan ändrar pris till 1250kr i varukorgen. Men kanske var för sen.

Den hoppar lite fram och tillbaka beroende på vyn, men slutsumman borde bli "rätt" sen (eller ja, iaf medan erbjudandet gällde om det gått ut nu).

Även bekräftelsen ser lite flum ut.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.