Fractal Design Era ITX Blå / Cobalt - oanvänt

Permalänk
Medlem

Fractal Design Era ITX Blå / Cobalt - oanvänt

Inser att jag kommer inte att använda detta chassi så jag får sälja det. Det är snyggt och väldesignat av våra svenska Fractal Design, men det blir för litet för mig med ITX.

Produktlänk: https://www.fractal-design.com/products/cases/era/

Fler bilder:

Står i originalkartong/förpackning. Öppnat och kikat lite, men återförsluten. Helt oanvänt.

Vad jag kan se efter lite sökningar på bland annat Ebay och Amazon så finns dessa inte längre att få tag på.

Priset inkluderar inte fraktkostnad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det denna skärm som jag köpte för 338:- som du vill ha 2k för? eller missar jag nått ?

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

Har kollat andra priser bland annat på Prisjakt och det minsta jag sett med andra färger , svart, guld, är närmare 1400. De hade nypris 1500-2000 ungefär.

Du kan själv se statistiken här, visserligen på en svart: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5308754#statistics

Att andra kan ha sålt ut billigare, i butik, för över TVÅ ÅR sedan kan jag inte ha koll på.

Men det är öppet för budgivning.

Inlägg sammanfogade, länk uppdaterad. // MOD
Visa signatur
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 340 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| Fractal Design Arc | Asus GTX670 | Asus P8P67 B3 | i5 2500k | Corsair 8gb@1600mhz | Corsair HX750
| Intel 330 120gb + 1tb WD Black | Logitech mx518 | Logitech G930 | Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS

Permalänk
Medlem

Verkar som om @skogum har lagt det högsta budet hittills. Låter annonsen ligga några dagar till, annars får jag väl köra 150 mil för leverans.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Får ingen bekräftelse från spekulant så stänger annonsen.

Återkommer väl när chassit får antik-värde.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur