Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av upf:

Fungerar rabatten för någon på Power? Är inloggad & har provat lägga till lite olika varor som omfattas av rabatten.
Rabatten dök upp tidigare idag.

Skrivet av Entash:

Verkar som de har ändrat villkoren så rabatten dras först när man ska betala i varuhuset: "Rabatten dras automatiskt av i kassan efter att du valt leveransmetod hämta i POWER-varuhus samt valt betalsätt kortbetalning alternativt klarna. Väljer du att betala i varuhus dras rabatten på plats i varuhuset."

Jag vet inte hur det är för andra men jag kan bara välja att betala i varuhus nu så man får väl rabatten avdragen när man betalar där istället.

4. Viktigt! För Click&Collect-köp där man handlar online och hämtar i varuhus måste "Lägg i varukorg" väljas på produktsidan. Att välja "Reservera" kommer inte aktivera rabatten i kassan.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

4. Viktigt! För Click&Collect-köp där man handlar online och hämtar i varuhus måste "Lägg i varukorg" väljas på produktsidan. Att välja "Reservera" kommer inte aktivera rabatten i kassan.

Fungerade inte för mig ÖHT med AirPods PRO, gjort det som står, är inloggad så gav upp istället

Permalänk
Skrivet av MrWhizeguy:

Fungerade inte för mig ÖHT med AirPods PRO, gjort det som står, är inloggad så gav upp istället

"Erbjudandet gäller ej Philips HUE, Apple-produkter, spelkonsoller, hemleverans- och installation, abonnemang samt abonnemang med telefon, presentkort, värdekort, kundbeställningar och offerter. Max 1 av varje vara per kund."

Permalänk
Medlem
Skrivet av lincoln:

Produkt: XFX Radeon 7900XT
Länk: https://www.amazon.se/XFX-RADEON-RX-79TMBABF9-Grafikkort-Svar...
Kategori: Grafikkort
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=7302458 (9651:- i skrivande stund)
Pris: 8685 kr

Noterade att 310 MERC ligger på 9100:- just nu.
https://www.amazon.se/-/en/SPEEDSTER-MERC-RadeonTM-7900-RX-79...

Hur är kylaren på 310 jämfört med den för 8685:-?

Dvs. är MERC 310 också värd att tipsa om?

Lade till länk
Visa signatur

Gammal och gnällig

Permalänk
Medlem
Skrivet av RispojkeN:

"Erbjudandet gäller ej Philips HUE, Apple-produkter, spelkonsoller, hemleverans- och installation, abonnemang samt abonnemang med telefon, presentkort, värdekort, kundbeställningar och offerter. Max 1 av varje vara per kund."

Fränt! Måste kolla om det stod i mailet jag fick förklarar saken oavsett haha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zonar:

Produkt: PLAYSTATION VR2 HORIZON CALL OF THE MOUNTAIN-BUNDLE
Länk:https://www.power.se/gaming/vr-och-simulation/vr-headset/playstation-vr2-horizon-call-of-the-mountain-bundle/p-1876962/?q=vr2
Kategori: Konsol
Pris: 5592 kr med 20% rabatt för Power-medlemmar i kassan

Ordinarie pris: 6990 kr

Jag har ingen PS5 just nu utan att planerat att köpa en PRO när den kommer ut. Är det värt att köpa denna VR ändå nu med tanke på priset. Eller vänta och köpa den om något år. Kanske bättre att vänta...

Permalänk
Medlem

Verkar inte som att det går att signa upp sig på Power längre. Får bara felmeddelande om lösenord, fanns man inte fyller i något sådant vid registrering.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

4. Viktigt! För Click&Collect-köp där man handlar online och hämtar i varuhus måste "Lägg i varukorg" väljas på produktsidan. Att välja "Reservera" kommer inte aktivera rabatten i kassan.

Vilket betyder att samtliga Outlet-varor kommer inte att funka med den här 20 % rabatten....tyvärr.

Vill inte vara "bortskämd", men den här rabatten exkluderar väldigt mycket av de bättre dealsen pga deras asterisk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Vilket betyder att samtliga Outlet-varor kommer inte att funka med den här 20 % rabatten....tyvärr.

Betalar du i butik så är det 20% som läggs till i kassan.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Betalar du i butik så är det 20% som läggs till i kassan.

Men det står att 20 % rabatt gäller endast om man kan lägga i varukorgen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techlab:

Men det står att 20 % rabatt gäller endast om man kan lägga i varukorgen?

Reservera funkar om du väljer betala i butik. 20% rabatt får du då o butiken. Obs gäller enbart till imorgon så du kan inte reservera och betala på måndag tex.

Ska du betala online behöver du lägga till i varukorg. Funkade för mig idag när jag köpte en ny eltandborste till sambon. Fullpris i resrrveringen och sen 20% i butik.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jungleboss:

Jag har ingen PS5 just nu utan att planerat att köpa en PRO när den kommer ut. Är det värt att köpa denna VR ändå nu med tanke på priset. Eller vänta och köpa den om något år. Kanske bättre att vänta...

Detta är det billigaste jag sett det för så om du planerar att handla PS5 PRO i närtid kan det vara värt det. VR2 har legat stadigt i pris typ hela tiden med få kampanjer.

/z

Visa signatur

C2D E6300 @ 3.2HGz 1.2V | Thermalright 120 Extr. | Gainward 8800 GT Golden Sample |Samsung 2x500Gb | Corsair VX 550V | Antec P182 [img]http://valid.x86-secret.com/cache/banner/421648.png[/img]

Permalänk
Medlem
Skrivet av jungleboss:

Jag har ingen PS5 just nu utan att planerat att köpa en PRO när den kommer ut. Är det värt att köpa denna VR ändå nu med tanke på priset. Eller vänta och köpa den om något år. Kanske bättre att vänta...

Jag hade väntat, med motiveringen att du kan skicka tillbaka den då om du ej är nöjd. Min åkte tillbaka, gick ej att vänja sig vid så liten sweetspot. (Kom från valve index)

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Jag hade väntat, med motiveringen att du kan skicka tillbaka den då om du ej är nöjd. Min åkte tillbaka, gick ej att vänja sig vid så liten sweetspot. (Kom från valve index)

Aha. Den har lägre sweet spot än andra aktuella VR:s? Vet du jämfört med Metas nya VR (vad den nu heter) , som jag testat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jungleboss:

Aha. Den har lägre sweet spot än andra aktuella VR:s? Vet du jämfört med Metas nya VR (vad den nu heter) , som jag testat?

Har tyvärr bara haft valve index, satt väldigt länge för att försöka hitta sweetspot. Men för min del gick det inte hem alls :/.

Permalänk
Skrivet av jungleboss:

Jag har ingen PS5 just nu utan att planerat att köpa en PRO när den kommer ut. Är det värt att köpa denna VR ändå nu med tanke på priset. Eller vänta och köpa den om något år. Kanske bättre att vänta...

Jag skulle avvakta med det då det är ett tag kvar tills pro släpps. Är du sugen på VR nu så är mitt tips att köpa ett billigt begagnat ps5 nu och uppgradera till pro sen. 😁

Permalänk
Medlem

Angående PSVR2 med 20% rabatt på Power, så fungerar det inte eftersom den räknas som konsol och rabatten gills ej då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av terun:

Angående PSVR2 med 20% rabatt på Power, så fungerar det inte eftersom den räknas som konsol och rabatten gills ej då.

Jo, det fungerar visst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Jo, det fungerar visst.

Jag säger det av egen erfarenhet då jag var inne och hon i kassan inte kunde dra av. Talade med sina kollegor och de sa de inte gäller konsoler. Påpekade då att detta inte är en konsol, blev prat med chefen och kunde tillslut få till ett undantag. Verkar varit enklare för er andra då

Permalänk
Medlem
Skrivet av terun:

Jag säger det av egen erfarenhet då jag var inne och hon i kassan inte kunde dra av. Talade med sina kollegor och de sa de inte gäller konsoler. Påpekade då att detta inte är en konsol, blev prat med chefen och kunde tillslut få till ett undantag. Verkar varit enklare för er andra då

Testade lägga till produkten i varukorgen, välja hämta i varuhus och betala med kort på deras hemsida. Man ser avdraget där direkt utan konstigheter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Testade lägga till produkten i varukorgen, välja hämta i varuhus och betala med kort på deras hemsida. Man det avdraget där direkt utan konstigheter.

Jag gjorde misstaget att välja betala på plats och lita på att allt skulle gå smooth.

Permalänk
Medlem

Jag har provat ett antal klockor från Garmin på Power men det blir ingen rabatt på någon? Lägger i varukorg, väljer hämta i butik och går ända till sista steget med "Godkänn & Betala". Har inte hittat info om att Garmin är exkluderat från rabatt.

*Edit*
Löste sig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fetskaft:

Jag har provat ett antal klockor från Garmin på Power men det blir ingen rabatt på någon? Lägger i varukorg, väljer hämta i butik och går ända till sista steget med "Godkänn & Betala". Har inte hittat info om att Garmin är exkluderat från rabatt.

Är du inloggad?

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Är du inloggad?

Man var tydligen tvungen att klicka i betalningsmetod, mitt fall kort, och då ploppade rabatten fram. 🙂

Permalänk

Får det inte att funka med LG77" C3 https://www.power.se/tv-och-ljud/tv/lg-77-oled-evo-c3-4k-tv-o...
Är inloggad, lägger i varukorgen, väljer hämtning i varuhus och lägger in kortnumret för kortbetalning, men inget händer med priset.
Får inga 20% på 35990:-

Visa signatur

Räcker det inte med att man ser att en trädgård är vacker?
Måste man tro att det bor älvor längst bak i den också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av snöflinga:

Får det inte att funka med LG77" C3 https://www.power.se/tv-och-ljud/tv/lg-77-oled-evo-c3-4k-tv-o...
Är inloggad, lägger i varukorgen, väljer hämtning i varuhus och lägger in kortnumret för kortbetalning, men inget händer med priset.
Får inga 20% på 35990:-

Kampanjen tog slut igår.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av snöflinga:

Får det inte att funka med LG77" C3 https://www.power.se/tv-och-ljud/tv/lg-77-oled-evo-c3-4k-tv-o...
Är inloggad, lägger i varukorgen, väljer hämtning i varuhus och lägger in kortnumret för kortbetalning, men inget händer med priset.
Får inga 20% på 35990:-

Ja kampanjen gällde endast under Fre-Sön. Idag måndag finns det ingen kampanj.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av terun:

Angående PSVR2 med 20% rabatt på Power, så fungerar det inte eftersom den räknas som konsol och rabatten gills ej då.

Det funkade perfekt och jag hämtade ut med 20% rabatt i lördags.

/z

Visa signatur

C2D E6300 @ 3.2HGz 1.2V | Thermalright 120 Extr. | Gainward 8800 GT Golden Sample |Samsung 2x500Gb | Corsair VX 550V | Antec P182 [img]http://valid.x86-secret.com/cache/banner/421648.png[/img]

Permalänk
Skrivet av w0x:

Kampanjen tog slut igår.

Skrivet av DavidtheDoom:

Ja kampanjen gällde endast under Fre-Sön. Idag måndag finns det ingen kampanj.

OK
Tur att jag inte läste här för en stund sedan.
Fick igenom mitt köp med 20% rabatt (-7198:- )

Nu ska jag bara fixa cashbacken, så blir det bra

Visa signatur

Räcker det inte med att man ser att en trädgård är vacker?
Måste man tro att det bor älvor längst bak i den också?

Permalänk
Medlem

De har förlängt till onsdag!
Skynda! Kampanjen gäller endast från fredag 16/2 t.o.m. onsdag 22/2.
https://www.power.se/mypower-kundklubb/20-paa-allt-for-mypowe...

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.