Permalänk
Medlem

En hög äldre grafikkort

Säljer av ett gäng grafikkort som legat på min hylla ett tag. Har i vanlig ordning mer projekt än tid så får göra lite plats för andra porjekt.

Jag vet inte vad det är för modeller mer än att det är ett RX 580 som är ett gamalt miningkort med, det har jag ej fått att funka med vanliga drivrutiner, men ger bild. Resten har fungerat när jag har testat dom men jag tar inget ansvar för funktionen. Vill ni veta modell får ni försöka läsa vad det står på bilderna.

Sätter ett pris på 1000 krornor. Hämtas i Tranås eller skickas mot fraktkostnad. Jag föredrar okrångel, så please, inga jobbiga frågor

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Det går inte tyda något på etiketterna. Så vad är det egentligen för kort?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ang3r:

Det går inte tyda något på etiketterna. Så vad är det egentligen för kort?

Testar med imgur

https://imgur.com/a/eXoA5ED

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

Bjuder 500kr+frakt för de.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Lyckas inte tyda mycket från de där baksidorna.
Är det kanske så att det är ett GTX 580 och inte ett RX 580?