Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem

PS5 Slim Standard är nedsatt till under 6k lite varstans, billigare än Digital versionen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bläjd:

Kan man då köpa den för -20% dvs 28 792:- och sen även vara berättigad till den Cashbacken på 9000:- . Då skulle det bli 19 792:- . Känns nästan lite för bra.

Cashback får du väl från LG själva? Brukar aldrig vara något konstigt med att kunna utnyttja butikernas erbjudanden tillsammans med vad leverantören gör.

Permalänk
Medlem

Gäller Powers 20% rabatt även för produkter som är rabatterade?

Visa signatur

Wahoo

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkir:

Cashback får du väl från LG själva? Brukar aldrig vara något konstigt med att kunna utnyttja butikernas erbjudanden tillsammans med vad leverantören gör.

Jo, kolla vad jag skrev på förgående sida

Skrivet av deques:

Gäller Powers 20% rabatt även för produkter som är rabatterade?

Ja

Permalänk
Medlem

Den produkten jag funderade på (Sonys 1000XM4-hörlurar) verkar inte gälla i kampanjen av någon anledning, men sen kommer jag ändå inte hinna hämta produkten om jag reserverar (max 24 timmar), lite för långt och dyrt för att åka och bara hämta denna produkt även om det gått. Onsdag är jag i krokarna igen men då är kampanjen slut.

Riktigt bra kampanj även om det inte riktigt fungerar för mig personligen. Synd det gäller enbart fysiska butiker men även dessa ska väl ha någon form av existensberättigande antar jag.

Blir kul att se vilka fynd folk hittar och gör iallafall.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Den produkten jag funderade på (Sonys 1000XM4-hörlurar) verkar inte gälla i kampanjen av någon anledning, men sen kommer jag ändå inte hinna hämta produkten om jag reserverar (max 24 timmar), lite för långt och dyrt för att åka och bara hämta denna produkt även om det gått. Onsdag är jag i krokarna igen men då är kampanjen slut.

Riktigt bra kampanj även om det inte riktigt fungerar för mig personligen. Synd det gäller enbart fysiska butiker men även dessa ska väl ha någon form av existensberättigande antar jag.

Blir kul att se vilka fynd folk hittar och gör iallafall.

Du kan få tag på ett par XM5 för 3200, dessutom med räntefri avbetalning via Halebop med koden hejbop20
https://shop.halebop.se/tillbehor/horlurar%20och%20ljud/sony-...

Permalänk
Skrivet av deques:

Gäller Powers 20% rabatt även för produkter som är rabatterade?

Alla priser, även redan rabatterade priser. Så länge det är över 1000kr totalt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Du kan få tag på ett par XM5 för 3200, dessutom med räntefri avbetalning via Halebop med koden hejbop20
https://shop.halebop.se/tillbehor/horlurar%20och%20ljud/sony-...

Tack, blir att kolla upp och jämföra med XM5 igen.
Låter rätt bra prismässigt.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo
Spellaptop: Asus ROG Strix G15, 6800H, 16GB, RTX 3070Ti, 1TB NVMe
Övrigt: Dell XPS 13 modell 9310, Apple Macbook Air M1 8GB samt Samsung Galaxy S7 FE, Steam Deck
Dammsamlare: PS5, Switch och Xbox One X
Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Jo, kolla vad jag skrev på förgående sida

Så skriver dock "alla", men det har inte hindrat mig från att få Cashback från Oral-B under Webhallen-kampanj eller Nikon-kamerahus med både Cashback och blixt på köpet.

Viktigare att handla från rätt butik och ha rätt produkt (EAN).

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkir:

Så skriver dock "alla", men det har inte hindrat mig från att få Cashback från Oral-B under Webhallen-kampanj eller Nikon-kamerahus med både Cashback och blixt på köpet.

Viktigare att handla från rätt butik och ha rätt produkt (EAN).

Absolut, det är klart det finns en möjlighet att en ansökan om cashback kanske går igenom ändå. Men när någon frågar om det går att kombinera dessa deals så tycker i alla fall jag att man ska vara ganska försiktig med att svara att det går när det faktiskt framgår i villkoren att det inte går. Sen är det ju ganska så lätt att skicka tillbaka en oöppnad förpackning med en tandborste i, jämfört med en 77 tums TV ifall att man inte vill behålla TV:n när inte cashbacken har godkänts.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Sen är det ju ganska så lätt att skicka tillbaka en oöppnad förpackning med en tandborste i, jämfört med en 77 tums TV ifall att man inte vill behålla TV:n när inte cashbacken har godkänts.

Visst är det så! Dock redan lite omständigt att 20%-rabatten bara gäller upphämtning i butik.

Får svänga förbi Power i stan och se om de har något skoj

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cido:

Produkt: ASUS Dual GeForce RTX™ 4070 OC Edition 12GB
Länk: https://www.power.se/datorer/komponenter/grafikkort-gpu/asus-...
Kategori: Grafikkort
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=10281444
Pris: 6159kr

20% Rabatt dras vid kassan efter man valt leverans.
All time low!

Hur menar du, jag får det inte att fungera? Mitt pris ligger kvar på 7699 kr, det ändras inte.

EDIT: Jag fick det att fungera! Tack!

Visa signatur

AMD Ryzen 7800x3d | Asus Strix X670E-F | G.Skill DDR5 2x32GB @6000MT/s CL30 | RTX 4090 TUF | Sound Blaster AE-7 | WD SN850x 4TB | Corsair HX1500i | NZXT H7 Flow | Logitech G915 TKL | G502 X Lightspeed | LG 42" C2 OLED | Logitech Z-5500 | Epos H6Pro | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av General Nord:

Hur menar du, jag får det inte att fungera? Mitt pris ligger kvar på 7699 kr, det ändras inte.

Du måste vara inloggad och välja hämta i varuhus.

Skrivet av yomartin:

Produkt: Playstation 5 Slim Disc Edition 1TB
Länk: https://www.power.se/gaming/playstation/playstation-konsoler/...
Kategori: Spel
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=12406015
Pris: 4791,20kr

20% Rabatt på POWER.
Rabatten gäller bara hämta i ett POWER-varuhus + är medlem.
Det verkligen är all time low.
<Uppladdad bildlänk>

Rabatten ska ej gälla spelkonsoler enligt finstilt så måste blivit fel. Var snabba om ni vill ha det, men inte omöjligt att de avbryter köpet.

"Erbjudandet gäller ej Philips HUE, Apple-produkter, spelkonsoller, hemleverans- och installation, abonnemang samt abonnemang med telefon, presentkort, värdekort, kundbeställningar och offerter. Max 1 av varje vara per kund."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Du måste vara inloggad och välja hämta i varuhus.

Rabatten ska ej gälla spelkonsoler enligt finstilt så måste blivit fel. Var snabba om ni vill ha det, men inte omöjligt att de avbryter köpet.

"Erbjudandet gäller ej Philips HUE, Apple-produkter, spelkonsoller, hemleverans- och installation, abonnemang samt abonnemang med telefon, presentkort, värdekort, kundbeställningar och offerter. Max 1 av varje vara per kund."

väntar med spänning på att se om det blir några köp. Mediamarkt hyllades starkt när de gjorde en enorm miss med sin LG OLED för ett tag sedan, får se om Power håller upp det.
Hade själv köpt om jag inte redan hade ett...

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Medlem

Nu när de har fixat priset, är det någon som har lyckats köpa ps5 slim med 4,8k priset samt hämtat? Är nyfiken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av yomartin:

Nu när de har fixat priset, är det någon som har lyckats köpa ps5 slim med 4,8k priset samt hämtat? Är nyfiken.

Jag lyckades beställa och hämta i butik, ps5 slim + dualsense edge.

Det stod endast packad som status och inte färdigt, så jag åkte dit ändå och då var allt redan färdigt. Sjukt nice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av yomartin:

Nu när de har fixat priset, är det någon som har lyckats köpa ps5 slim med 4,8k priset samt hämtat? Är nyfiken.

Hämtade precis ut min, var inga problem!

Visa signatur

"Gräset är alltid vitare på vintern"

Permalänk

Lyllos er, funkar inte när jag försöker lägga en beställning med upphämtning i Göteborg 🙂🤷‍♂️

Permalänk
Medlem
Skrivet av yomartin:

Nu när de har fixat priset, är det någon som har lyckats köpa ps5 slim med 4,8k priset samt hämtat? Är nyfiken.

Flickvännen var precis och hämtade ut en, stort tack för tipset!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Jag lyckades beställa och hämta i butik, ps5 slim + dualsense edge.

Det stod endast packad som status och inte färdigt, så jag åkte dit ändå och då var allt redan färdigt. Sjukt nice.

Skrivet av zlim:

Hämtade precis ut min, var inga problem!

Skrivet av anden55:

Flickvännen var precis och hämtade ut en, stort tack för tipset!

Haha, coolt att ni fick det priset. Game on!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Du måste vara inloggad och välja hämta i varuhus.

Rabatten ska ej gälla spelkonsoler enligt finstilt så måste blivit fel. Var snabba om ni vill ha det, men inte omöjligt att de avbryter köpet.

"Erbjudandet gäller ej Philips HUE, Apple-produkter, spelkonsoller, hemleverans- och installation, abonnemang samt abonnemang med telefon, presentkort, värdekort, kundbeställningar och offerter. Max 1 av varje vara per kund."

Vart ser du info om denna rabatt?

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:

Vart ser du info om denna rabatt?

https://www.power.se/mypower-kundklubb/20-paa-allt-for-mypowe...

Permalänk
Medlem

Visst är det nåt med MSI ventus serien? Nåt problem med bios eller nåt sånt?

Detta, right? #20349824

Är det fortfarande ett problem? Ett fyndvara kort som kanske är tillbakaskickat av den anledningen tänker jag. Uppdaterar man bios går garantin åt skogen?

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeluxXxe:

Visst är det nåt med MSI ventus serien? Nåt problem med bios eller nåt sånt?

Detta, right? #20349824

Är det fortfarande ett problem? Ett fyndvara kort som kanske är tillbakaskickat av den anledningen tänker jag. Uppdaterar man bios går garantin åt skogen?

Var problem med bio ja, garantin går inte åt skogen

Permalänk
Medlem

Har de fixat så man inte får rabatt längre på ps5 eller är det jag som gör något fel?

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av billyskate:

Har de fixat så man inte får rabatt längre på ps5 eller är det jag som gör något fel?

De fixade runt kl 13:20:

Skrivet av yomartin:

Nu när de har fixat priset, är det någon som har lyckats köpa ps5 slim med 4,8k priset samt hämtat? Är nyfiken.

Permalänk
Medlem

Fungerar rabatten för någon på Power? Är inloggad & har provat lägga till lite olika varor som omfattas av rabatten.
Rabatten dök upp tidigare idag.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | Palit GeForce RTX 4080 JetStream | Crucial T700 1TB | LG 27GL850 | Noctua NH-U12A | Corsair RM850e | Logitech G915 TKL | Logitech G Pro Wireless | SteelSeries Arctis Pro Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av upf:

Fungerar rabatten för någon på Power? Är inloggad & har provat lägga till lite olika varor som omfattas av rabatten.
Rabatten dök upp tidigare idag.

Checka ut mot butik

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av upf:

Fungerar rabatten för någon på Power? Är inloggad & har provat lägga till lite olika varor som omfattas av rabatten.
Rabatten dök upp tidigare idag.

Verkar som de har ändrat villkoren så rabatten dras först när man ska betala i varuhuset: "Rabatten dras automatiskt av i kassan efter att du valt leveransmetod hämta i POWER-varuhus samt valt betalsätt kortbetalning alternativt klarna. Väljer du att betala i varuhus dras rabatten på plats i varuhuset."

Jag vet inte hur det är för andra men jag kan bara välja att betala i varuhus nu så man får väl rabatten avdragen när man betalar där istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av upf:

Fungerar rabatten för någon på Power? Är inloggad & har provat lägga till lite olika varor som omfattas av rabatten.
Rabatten dök upp tidigare idag.

Skrivet av Entash:

Verkar som de har ändrat villkoren så rabatten dras först när man ska betala i varuhuset: "Rabatten dras automatiskt av i kassan efter att du valt leveransmetod hämta i POWER-varuhus samt valt betalsätt kortbetalning alternativt klarna. Väljer du att betala i varuhus dras rabatten på plats i varuhuset."

Jag vet inte hur det är för andra men jag kan bara välja att betala i varuhus nu så man får väl rabatten avdragen när man betalar där istället.

Är ni båda inloggade när ni kollar?

Jag har varken valt klarna eller betala i butik

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25