Permalänk

HP Elitebook 8560w

Laptop hp elitebook 8560w i befintligt skick.
Processor: Intel core I7-2860QH 2500mhz (4 kärnig)
Minne: 16gb ddr3 ( max 32gb)
Grafikkort: Nvidia quadro 1000M 2gb, Displayport
Dvdbrännare
Hårddisk: sata 750gb
5xusbportar (3x2.0, 2x3.0)
Trådlöst nätverkskort
Bra batteri+strömadapter
Webcam
Dockningsstation
Sdkortläsare
Skärmen är 15.6
Laptopen är testad ,installerad, uppdaterad utan fel!
OBS! Laptopen skickas INTE! Endast 1899:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Nu vill jag inte vara trist men tror att folk inte kommer att betala 1900 SEK för en laptop med en 13 år gammal processor och som är tjock som tre laptoppar i dag.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Nu vill jag inte vara trist men tror att folk inte kommer att betala 1900 SEK för en laptop med en 13 år gammal processor och som är tjock som tre laptoppar i dag.

Nej det lär nog ingen göra och då även skriva "Endast" framför priset gör det hela skit roligt

Men det verkar vara en liten trend i TS annonser.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem

.. Är batteriet ok ?

Permalänk

Vad vill du betala då

Permalänk

Batteriet är utbytt

Permalänk
Skrivet av ragnarrök601:

Vad vill du betala då

Montera i en ssd och lägg ut den på Blocket och FB marketplace så tror jag säkert att du får 1000 - 1200 kr för den. 🙂
Jag sålde en gammal Acer Aspire 5742 med I3 (m380?) , 4gb ram, 60gb ssd och med ett defekt batteri för 500 kr. Han som köpte den var väldigt nöjd.
Målgruppen till just din dator finns nog inte här på Sweclockers, entusiasterna söker efter nyare och vassare produkter och betalar så klart ett högre pris för det. Rätt köpare till rätt produkt helt enkelt. Lycka till!

Permalänk

Jaså? Vad är det du vill egentligen?
Jag kan ju säga att din acer hade för lite minne( försök att maxa minnena) , för liten ssd minst 256 eller 512gb, skaffa fram ett fungerande batteri till datorn(kunden). Jag kan självklart lägga ut bättre datorer. hej hej

Permalänk
Skrivet av ragnarrök601:

Jaså? Vad är det du vill egentligen?
Jag kan ju säga att din acer hade för lite minne( försök att maxa minnena) , för liten ssd minst 256 eller 512gb, skaffa fram ett fungerande batteri till datorn(kunden). Jag kan självklart lägga ut bättre datorer. hej hej

Som jag skrev, rätt köpare till rätt produkt, min "kund" var väldigt nöjd. 🙂

Permalänk
Medlem

Bra dator

Skrivet av ragnarrök601:

Batteriet är utbytt

Jag har kört en 8560p (lillebror till 8560w) som "förstadator" senaste 2 åren. Med 16Gb RAM och Debian så var den betydligt snabbare än den Dell latitude 5400 jag har på jobbet.

* Stora fördelar så som native serieport
* många USB-portar
* Touchpad med riktiga knappar
* Utbytbart batteri, utan möjlighet att ladda klarade jag mig ändå många timmar med några extra batterier.
* Robust och hållbar med chassi i aluminium och magnesium.