Permalänk
Medlem

Bulkparti med datorskruvar

Tusentals datorskruvar. Säljer denna lot i BULK, alltså inget separat. Det är alla möjliga sorters datorskruvar, allt från vanliga standardskruvar i olika storlekar till distanser, tumskruv, fläktskruv, M.2, specialskruv i olika storlekar, you name it. En av högarna är osorterad datorskruv i massa olika varianter, längder och tjocklekar. Skickas sorterat i zip-bagpåsar i den mån som är möjligt.

Kan skickas eller hämtas i Oskarshamn. Jag väljer vem som får köpa och när.

Bud börjar på 200:-

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk

Är det alla skruvar i bilden man får? Vad skulle frakten ungefär bli?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Filwal857:

Är det alla skruvar i bilden man får? Vad skulle frakten ungefär bli?

Yes! Tror det kan bli runt 150:- plus minus lite

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av ggalaxyy:

Yes! Tror det kan bli runt 150:- plus minus lite

Vad väger det? Skickar du via tradera? Tror de har avtal med fraktbolag så blir frakten betydligt billigare samt affären smidigare.

Permalänk
Medlem

Orkar du försöka kika efter om du har 1 st m2 10mm svart skruv (dvs ganska nära 2mm diameter och 10mm lång)? Den ska sitta på baksidan på en laptop så size does matter

Om du har en sådan skruv i samlingen så lägger jag ett startbud på 200:- + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av skrock:

Orkar du försöka kika efter om du har 1 st m2 10mm svart skruv (dvs ganska nära 2mm diameter och 10mm lång)? Den ska sitta på baksidan på en laptop så size does matter

Om du har en sådan skruv i samlingen så lägger jag ett startbud på 200:- + frakt.

Tja, tror inte det är en M.2 skruv du söker, utan en laptopskruv helt enkelt - kan nästan garantera utan att kolla att jag har såna. Det är svårt att veta om gängorna är korrekt dock. Jag skickar PM med mer information.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Schysst av dig att kolla. Svarade på ditt PM