SweClockers firar 25 år!

Permalänk
Medlem

Grattis, tiden flyger.
Har grymma minnen från tiden med Swec och de första ölkvällarna

Visa signatur

Ei bor i stockholm och tar inget ansvar för allt som han säger
7900, 64 gig ram, radeon r290
Solna arbetscenter

Permalänk
Hedersmedlem

Hur många communitites som kom runt början 00-talet finns kvar idag? Inte Lunarstorm i alla fall

Grymt bra jobbat allihopa på SweClockers-redaktionen!

Edit: Älskar Retro-temat!

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

Grattis! 21 år här för mig :3

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av basn:

Såja, en av de forum som överlevt forumdöden och vi är alla glada för det!
Grattis SWEC!

EXAKT!

Ett forum som lever. Bara det är värt ett Nolbelpris. Eller två.

Permalänk
Medlem

Där ser man. Största minnet jag har är att Da_Bear skulle gå ut med en tjej 😁

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Grattis! 🥳

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kr^PacMan:

Hur många communitites som kom runt början 00-talet finns kvar idag? Inte Lunarstorm i alla fall

Ja, det är inte mycket. Typ, Helgon?

Permalänk
Medlem

Stort grattis!

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Medlem

Många år har det blivit och förhoppningsvis många till!

Ser redan framemot 50års tråden

*Edit: Hade ett konto från 2000, men har för mig det försvann i databas strulet 2001 ^^ så bara ~24 år för mig här

Permalänk
Medlem

Tiden har verkligen gått, och det märks om inte annat på alla nya människor som jobbar på Sweclockers nu.
Även om jag inte varit medlem så länge, så har jag följt sidan väldigt länge.
Måste säga att jag saknar verkligen den gamla tiden med Emil och det gänget, den var magisk.
Det var dom som fick mig att verkligen gilla teknik och datorer på ett djupare plan, och dom har lärt mig så mycket.
Hoppas Jonas hänger med länge till. Och att fredagspanelen kommer tillbaka snart.
Ni som är nya på sweclockers gör ett jättebra jobb, och jag hoppas att ni kan väcka den teknik glädje för många andra precis som era föregångare gjort för mig.
Grattis Sweclockers.

Permalänk

Swec

Skrivet av Lagers:

Grattis SweC! Roligt med ett retrotema också! Hoppas på ett Live event också, skulle vara roligt.

Kanske lite merch med 25 års tema

Skrivet av Storebror89:

Grattis! Hoppas på något riktigt nördig jubileumsmerch att förgylla skrivbordet med Snyggt med retrotema, slog igång den direkt!

Apropå merch… Kanske nått sånt här?

… och den liknar ju den populära hexagon-musmattan en hel del. Har CoolerMaster hunnit före och fixat nästa prydnad för 25-års-tillfället?

(hexagoner i gråskala / eller samma fast med ljuddämpning, eller… monokrom LED-hexagoner, kanske med fiffiga funktioner? Användbara sådana. Eller hexagoner med touchspel? … kunde även återspegla citat / följda trådar / PM, en per hexagon… idéerna är många! 😁
Men hexagoner och de färgerna verkar vara en bra kombo.)

(eller… som på bilden, men med svagt lysande o rinnande orange LED mellan hexagonerna för att visa om det finns nya grejer i citat/pm m.m.?)

(ovan är sista bilden på https://www.inet.se/produkt/2224285/cooler-master-34-gm34-cwq...

en idé till
Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Swec

Apropå merch… Kanske nått sånt här?

… och den liknar ju den populära hexagon-musmattan en hel del. Har CoolerMaster hunnit före och fixat nästa prydnad för 25-års-tillfället?

(hexagoner i gråskala / eller samma fast med ljuddämpning, eller… monokrom LED-hexagoner, kanske med fiffiga funktioner? Användbara sådana. Eller hexagoner med touchspel? … kunde även återspegla citat / följda trådar / PM, en per hexagon… idéerna är många! 😁
Men hexagoner och de färgerna verkar vara en bra kombo.)

(eller… som på bilden, men med svagt lysande o rinnande orange LED mellan hexagonerna för att visa om det finns nya grejer i citat/pm m.m.?)

https://cdn.inet.se/gfx/ext/187/2224285/008.jpg
(ovan är sista bilden på https://www.inet.se/produkt/2224285/cooler-master-34-gm34-cwq...

Möjligheterna är ju oändliga, det är bara att SweC sätter igång med en webbshop så vi får handla! hexagon på väggen, samma mönster på kaffemuggen, på t-shirten. musmattan, nyckelringen. Sätt fart nu SweC Red! Skapa!

Musmattan har jag redan, riktigt bra och fin!

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lappa:

Där ser man. Största minnet jag har är att Da_Bear skulle gå ut med en tjej 😁

@Loaded skulle koka räkor i olja... hela skiten exploderade!

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

GrattiZ Sweclockers!

Visa signatur

Medlem #14