Bra tjänst för nybörjare - skapa webbsida -

Permalänk
Medlem

Bra tjänst för nybörjare - skapa webbsida -

Hej jag hitta Simply, Wix, Strato om många fler och vet inte vilken jag ska välja.
Försökt googla på - skapa webbsida nybörjare med PC Hemma och PC för Alla
Men hitta inga bra artiklar.

Berättar namnet jag ska registrera efter registrering.
Webbsidan handlar om hur man skapar kassaflöde, pengar, med okonventionella metoder.
Inget om börsen som är så vanligt och mainstream och jag tänker utanför ramen av att hyra ut rum eller skaffa extra jobb.

MVH

Permalänk
Sötast

squarespace är väl ganska vanligt rekommenderat för peka-klicka upplägg

Permalänk
Medlem

Tror det blir Wix dom har 72% med 5 stjärnor när man kollar recensioner.
Och rättelse av ovan, kommer ej tala om börsen eller hyra ut eller extra jobb.

Tror jag registrerar sidan ikväll.
Om inte någon annan har ett bättre förslag.

MVH

Permalänk
Medlem

Varför inte WordPress?

Visa signatur

MSI PRO Z790-P WIFI | Intel i9 13900K | 128 GB DDR5
NVIDIA GeForce GTX 4070 12 GB
WD Black SN850X 2 TB Gen 4 | 2 x 1 TB Samsung 970 EVO Plus
3 x ASUS 27" | 1 x Philips 49"

Permalänk
Medlem

TACK men hitta en bra erbjudande från Simply och fick ett år med domän för 95 kr och sedan lite över hundralappen varje månad.

Sidan heter www.ekonomitrollet.se

Där kommer jag skriva om bättre alternativ än att köra robotar på börsen med skattefri inkomst.
Diskutera och utveckla egna strategier för egna algoritmer och robotar som körs passivt eller som hybrid på Spelbörsen.

Tala om Speltjänster och ädelmetaller samt vardagsekonomi med oslagbara priser för mobil och internet samt annat som man kan spara pengar på om man är beredd att kompromissa.

Kommer vara personlig och skriva vardagsekonomi och lägga vikten vid kassaflöde, alltså pengar som kommer in på kontot varje månad som passiv inkomst eller en hybrid med lite möda med och bra utdelning, kan vara liten löpande morgon rutin som genererar några extra hundralappar varje månad.

Kommer prata om fördelarna och dom få nackdelarna med ädelmetaller som implicit investering då nya pengar skapas och förlorar i värde över tid.

Och mycket mer ...

Skillnader kommer vara att lägga vikten vid att både skapa kassaflöde månadsvis och samtidig spara på lång sikt.
Samt koncentrera investeringar som inte kräver skatter.

Kommer även tala om udda sätt att tjäna pengar på och här är ett exempel.
En tjej boka och gick på dejter nästan alla dagar per vecka, där hon på flertalet blev bjuden på middag.
På så sätt spara hon in matkostnader och spara eller snarare tjäna en årsinkomst under två års tid.

MVH

Permalänk
Medlem

Här är ett ytterligare ett exempel.

Kommer skriva om detta som ett okonventionellt alternativ istället för bil och körkort som jag själv funderat över.
EL moped-bil för 39.000 kr och moped-kort.
Både billigare och enklare att genomföra.
Plats för två och ingen hjälm om man använder bälte.

Bra alternativ för ensamstående och då kommer man undan billigt.
Inga dyra priser för att ta körkort eller att köpa en dyr elbil.

Förmodar att man spara in en årsinkomst.
Om med tanke på att en ny bil tappar 30% i värde som nyköpt och sedan per år och hur långt den gått samt skötsel.
Köp av bil är dålig affär som kan göras lite bättre om man tänker till.

MVH