Garderobsrensning (Tangentbord, Keycaps, Hörlurar, Switch spel, Kläder, Dvd filmer)

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning (Tangentbord, Keycaps, Hörlurar, Switch spel, Kläder, Dvd filmer)

Rensar ut prylar som bara ligger för att få plats med andra saker.
Tar bud på samtliga prylar och tar mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.

Bild 1:
Ducky One 2 Mini med MX Speed Silver Switchar, fullt fungerande. Köpt på forumet, kommer med både svarta och vita original keycaps samt case så bara fantasin kan sätta gränsen hur man vill att det ska se ut. Ducky usb-c kabel medföljer - Tänker mig 500kr

Fifa 23 och 22 Legacy Edition till Nintendo Switch EUR version, fick med dessa med ett spelpaket jag köpte men mest blivit liggande. Funktionstestade utan problem, dessvärre inga fodral. Skickas i ESD påse. - Tänker mig 150kr

JBL Endurance Sprint hörlurar, helt nya i förpackning, oöppnade. Fick dessa för några år sedan men bara blivit liggande då jag har andra hörlurar. - Tänker mig 50kr

CD/DVD fodral, 5st Xbox gröna (ej äkta) och 2st svarta. - 10kr? kan tänkas skänkas också

Bild 2:
Maxgaming Cotton Clouds PBT Double-shot Keycaps Set - använda en kortare tid, inga fel på dom. Nypris 599kr - Tänker mig 250 kr

Bild 3:
Keycaps från en Ericsson bräda, retro. Räddade dessa från att slängas, tänkte att dom kan nog komma till användning men det har dom inte gjort. Majoriteten är i gott skick men finns små skador, värst är knapp 2 och 3 där stammen är ganska skadade, går säkert att laga men inget jag orkar ge mig på. Skänkes såvida inte någon är villig att betala en slant för dom.

Bild 4:
Goodies från Dreamhack Winter 2017, en WCT tröja i medium och en i small, bägge med tillhörande bag.
En mössa, en halsduk, en pin samt en H1Z1 gympapåse. Skänkes såvida inte någon är villig att betala en slant för dom.

Bild 5:
DVD filmer, kan säljas styckvis eller som paket. Försökt sätta någorlunda rättvist skick på dom. Kom med bud
Lista: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1eOeOXgQw98Ehgl7IfQefl...

Hämtas i Landvetter alternativt skickas mot fraktkostnaden.
Har man frågor är det bara höra av sig!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

Hade kläderna inte varit small hade jag köpt dom, men jag lämnar dom tills vidare och hoppas att någon som passar i dom får ta hand om dom istället xD

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna Ericsson-keycapsen!

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

Intresserad av kläderna i storlek medium iaf. De i small kan ingen här ha ändå

Permalänk
Medlem

Intresserad av ditt keycapsset i bild 2. Är detta set kompatibelt med Filco Majestouch 2?

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Medlem

Maxgaming Cotton Clouds PBT Double-shot Keycaps Set: 250kr + Frakt eller så kan jag mötas upp i Göteborg/Partille

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk
Medlem
Skrivet av monotux:

Jag tar gärna Ericsson-keycapsen!

Skrivet av Tobitheo:

Intresserad av kläderna i storlek medium iaf. De i small kan ingen här ha ändå

Jag hör av mig till er under morgondagen!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Justin91:

Intresserad av ditt keycapsset i bild 2. Är detta set kompatibelt med Filco Majestouch 2?

Ja det ser så ut!
Här är bättre bild på alla keycaps som ingår

Skrivet av Lolpold:

Maxgaming Cotton Clouds PBT Double-shot Keycaps Set: 250kr + Frakt eller så kan jag mötas upp i Göteborg/Partille

Tack, noterar. Låter smidigt med möte, kommer det inte in några fler bud så kontaktar jag dig under morgondagen

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av antherz:

Ja det ser så ut!
Här är bättre bild på alla keycaps som ingår
https://www.maxgaming.se/bilder/artiklar/zoom/23360_1.jpg

Tack, noterar. Låter smidigt med möte, kommer det inte in några fler bud så kontaktar jag dig under morgondagen

Jag kan ta dessa keycaps också, om mötet faller igenom. Alltså till utsatt pris.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk
Medlem

Uppdatering: Bild 2 (Cotton Clouds Keycaps) & Bild 3 (Ericsson Keycaps) är sålda

Övriga saker är fortfarande tillgängliga.

FYI: frakten för hela paketet med kläderna på bild 4 går på 118kr med Postnord då klädpaketet packat i plastpåse väger 1.5kg

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

Hej, tänkte du 150:- för båda Switch spelen? Isåfall kan jag tar de om du kan posta de.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av physicalist:

Hej, tänkte du 150:- för båda Switch spelen? Isåfall kan jag tar de om du kan posta de.

Jajemen, drar ett PM till dig

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

Intresserad av Ericsson-capsen om de av någon anledning är kvar. Bor i Lerum / jobbar i Gbg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fanatixx:

Intresserad av Ericsson-capsen om de av någon anledning är kvar. Bor i Lerum / jobbar i Gbg.

tyvärr, dom är sålda!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av antherz:

Uppdatering: Bild 2 (Cotton Clouds Keycaps) & Bild 3 (Ericsson Keycaps) är sålda

Övriga saker är fortfarande tillgängliga.

FYI: frakten för hela paketet med kläderna på bild 4 går på 118kr med Postnord då klädpaketet packat i plastpåse väger 1.5kg

Tänker att det kanske finns någon yngre förmåga som skulle bli glad över att få DH kläder.
Hade ju varit bra om någon med ett datorintresserat barn eller liknande såg annonsen

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

Uppdatering - Bägge Fifa spelen till Switch är sålda samt cotton cloud + ericsson keycaps är sålda sedan tidigare.

Skrivet av Jonhed:

Tänker att det kanske finns någon yngre förmåga som skulle bli glad över att få DH kläder.
Hade ju varit bra om någon med ett datorintresserat barn eller liknande såg annonsen

Jo det var tanken men ingen som nappat, låter dom ligga kvar några dagar till sen åker dom i klädinsamlingen här ifall ingen är intresserad.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av antherz:

Uppdatering - Bägge Fifa spelen till Switch är sålda samt cotton cloud + ericsson keycaps är sålda sedan tidigare.

Jo det var tanken men ingen som nappat, låter dom ligga kvar några dagar till sen åker dom i klädinsamlingen här ifall ingen är intresserad.

Skulle ingen ta dom så kan jag ta hem dom och se om jag vet någon som vill ha dom.
Så ge det någon dag till annars hör av dig så betalar jag frakten och håller ögonen öppna

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64