Permalänk

Quest 2 Paket

Jag säljer min Quest 2 inkl diverse tillbehör då jag nyligen uppgraderat till en Quest 3 för mitt fortsatta pingisspelande. Allting är väl rengjort och orginalförpackningar samt kvitton finns. Köpare står för eventuell frakt och hämtning eller möte kan göras i centrala Göteborg inkl demo.

Betalning görs endast via Swish. Var god och buda i kommentarsfältet eller ställ frågor om det är något ni undrar.

Allt som ingår:

Edit: Har även en 5m lång USB kabel för Link (ej den officiella) som kan ingå om så önskas

- Mvh Olle Öberg

Läs hela annonsen här

Permalänk

Bra skick?

Permalänk
Skrivet av vviikkttoorr:

Bra skick?

Jadå, allt fungerar som det ska och linserna är felfria. Kan ta fler bilder om så önskas men det får vänta tills imorgon bitti.

Permalänk
Nytt bud: 2 000 kr 2000kr plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Har även fått bud på 2000kr med hämtning imorgon så det är troligt att annonsen kommer avslutas under kvällen men jag kommer att uppdatera här om/när så är fallet.

Permalänk
Nytt bud: 2 100 kr plus frakt! :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av TacticalRetreat:

Har även fått bud på 2000kr med hämtning imorgon så det är troligt att annonsen kommer avslutas under kvällen men jag kommer att uppdatera här om/när så är fallet.

Eftersom uppdatering uteblivit antar jag att detta finns kvar?
Lägger 2200:- + frakt

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Nytt bud: 2 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr Kan gärna ge 2500 + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Albert B:

2 500 kr Kan gärna ge 2500 + frakt

Om den finns kvar såklart

Permalänk

Jag har varit inlagd på sjukhus i ett par dagar och missat att hålla koll på annonsen men nu är jag tillbaks. Jag har skickat PM till Albert B. Om köpet går igenom så uppdaterar jag annonsen.

Permalänk

Annonsen är avslutad