Permalänk

söker ny billig mus

min kära Razor naga x dog mystiskt idag och jag söker nu desperat efter en ersättare så snabbt som möjligt då jag inte kan använda datorn utan en.

jag är totalt inkörd på och älskar min Razor naga x, mestadels pga dess 16 knappar som har kommit så väl tillhands i alla spel jag spelat och jag vill helst gärna ha en sådan igen.
men jag vet att det svider i plånboken när man köper dessa naga möss då den jag köpte senast kostade runt 800 spänn.

jag har sökt på prisjakt efter den billigaste, där kostade den runt 500, vilket var helt ok, på Amazon, men då jag har hört både bra och dåligt om Amazon, mestadels dåligt, så vet jag inte om jag vill beställa därifrån.

finns det billigare alternativ till Razer naga x? en gaming mus med 16 knappar vid tummen, 2 st knappar under scrollen? med eller utan sladd kvittar, som gärna är billigare än Razor

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Moderator
Moderator

Det finns absolut bra och billiga möss generellt, men jag tror tyvärr inte att du kommer att hitta någon bra och billig mus med de specifika features och stora mängden knappar du vill ha, och som fortfarande håller någon vidare kvalitet tyvärr.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Jag har tvärtemot bara bra att säga om Amazon så rekommenderar det helt klart även om svenska Amazon inte alls har samma utbud som amerikanska, än.

Permalänk
Medlem

Max gaming har Razer naga X (med sladd) för 649 kr

Permalänk
Skrivet av fm_buli:

Jag har tvärtemot bara bra att säga om Amazon så rekommenderar det helt klart även om svenska Amazon inte alls har samma utbud som amerikanska, än.

går det att köpa på faktura därifrån? den sbenska dvs. snabb leverans?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Skrivet av Extol:

Max gaming har Razer naga X (med sladd) för 649 kr

aldrig hört talas om. har du köpt därifrån och kan bekräfta att det är en ok sida?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Viking
Skrivet av mangemani:

aldrig hört talas om. har du köpt därifrån och kan bekräfta att det är en ok sida?

Maxgaming är nog störst i norden på just möss och annan kringutrustning. Väldigt bra butik.

Men annars är Amazon det bästa du kan handla från. Bra priser, snabb leverans och bra kundtjänst.

I det här fallet är det självklart att du ska välja Amazon p.g.a priset. Och när det står:
Dispatches from: Amazon
Sold by: Amazon
Så vet du att det är ett säkert köp. Är det andra ”no-name”-butiker listade där ska man vara lite försiktigare.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av mangemani:

aldrig hört talas om. har du köpt därifrån och kan bekräfta att det är en ok sida?

Både Maxgaming och Amazon är seriösa butiker.

I Amazons fall skickas varorna ibland från lager i Europa, men det bör indikeras ungefärligt genom vad det står för leveranstid på varan.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

läste att Amazon skickar till stockholm, så de verkar ha ett lager där och det verkar ju finnas i lager och ni på clockers brukar ju inte ha fel i det ni säger, så jag får nog ge Amazon en chans då.
tack för svaren.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer