Permalänk
Medlem

NZXT AIO och Intel 9400F

Hejsan, säljer två komponenter som legat i en låda sedan juni 2023.

NZXT Kraken X53 240mm AIO som jag köpte från Inet i April 2023 för 1000kr, kvitto finns. Satt i datorn i ca 2 månader och kylde en I9-9900K med Xmp utan problem.

99% säker att all hårdvara är med för de olika processortyperna, kan dubbelkolla din specifika socket vid fråga.

Säljes för 250kr exklusive frakt eller till högstbjudande men vill ha en snabb affär så prioriterar det förre högre bud där jag väljer det enklaste budet. Har ej original lådan så kylaren skickas i bubbelplast i lämplig låda. Upphämtning sker enbart i Eskilstuna.

Intel I5-9400F LGA 1151-2

Suttit i en gaming dator sedan våren 2019 till april 2023 köpt via Inet för 1799kr, använts till gaming men har lite gått ur tiden och klarar inte de spelen jag spelar. Dock säker på att det finns folk som kan få användning för processorn till något kul.

Slumpas bort till högstbjudande plus frakt.

Vid frågor skriv gärna till mig.
Hälsningar Adam Linder

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej.
Bjuder 250+frakt för Kraken

Permalänk
Medlem

Ja budar 250:- + frakt för NZXT Kraken X53 240mm. Kan betala omgående om du vill ha snabb affär / eagle

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blodörn:

Ja budar 250:- + frakt för NZXT Kraken X53 240mm. Kan betala omgående om du vill ha snabb affär / eagle

Okej såg att jag var tvåa på den så 300:-

Permalänk
Medlem

600+frakt för båda!

Permalänk
Medlem

650 plus frakt för cpu och aio. Mvh

Permalänk
Medlem

400kr för aio, hämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

600+frakt för båda!

Rimligt, tar det budet. Skicka PM till mig så skickar jag innan dagens slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AeLinder:

Rimligt, tar det budet. Skicka PM till mig så skickar jag innan dagens slut.

Missade att det fanns på 650kr men skicka pm så kan vi låsa affären idag annars kliver jag vidare till nästa bjudande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AeLinder:

Missade att det fanns på 650kr men skicka pm så kan vi låsa affären idag annars kliver jag vidare till nästa bjudande.

Verkar inte kunna skicka PM... hmmm

Permalänk
Medlem

Bjuder 800kr för bägge samt hämtning

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad