Söker 7900 XT , Oled TV? , LG 34"-38" , FormD T1 / Dan C4 SFX / Nzxt H1 , kylare och BIL?!

Permalänk
Medlem

Söker 7900 XT , Oled TV? , LG 34"-38" , FormD T1 / Dan C4 SFX / Nzxt H1 , kylare och BIL?!

Hej,

Är lite småsugen på uppgradera grafikkort samt kika närmre på övriga ting.

Söker 7900 XT av alla modeller då jag med största sannolikhet kommer deshrouda den.

55" - 65" Oled tv från LG som äldst är CX modellen. B eller C spelar ingen roll

34" eller 38" LG skärm då jag känner att min temporära Xiaomi 34" behövs uppgraderas för att gå tillbaks till IPS.

Söker eventuellt FormD T1 / Dan C4 SFX / NZXT H1.
Hade tidigare ett FormD T1 men fick ej till det med idle temps, nu gått över till undervoltat intel som bör vara mycket effektivare så villig att pröva igen.

Eventuella 92mm noctua slim och Thermalright AXP47 full coppar / Black Ridge / Noctua L12S kylare är intressant med om det blir en övergång.

Som en curveball är jag även intresserad av en Kia från 2009 och framåt som gått under 15 000mil eller Hyundai i30 med maxbudget på 45 000kr haha

Hör gärna av er i PM vad ni har och pris i åtanke för att slipa snipes i kommentarerna. Har möjlighet att hämta runt Göteborg + omnejd eller köpa med frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej,

Jag har ett helt oöppnat RX 7900 XT TUF Gaming OC som jag funderar på att sälja.
Köpte det under bonanzan i november, kvitto och garanti kvar så klart.

Planerar egentligen att bygga med det, men livet har kommit i vägen och kommer inte kunna ha en stationär dator på ett bra tag igen. Är det en modell som är av intresse?

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har en LG UltraGear 38GN950g 175hz, skickat PM.