en app som kan stoppa en från att smsa/ringa någon efter en viss tid.

Permalänk
Medlem

en app som kan stoppa en från att smsa/ringa någon efter en viss tid.

samma som rubriken: en app som kan stoppa en från att smsa/ringa någon efter en viss tid. har en dålig tendens att ringa, smsa vissa efter ett par öl, så vill gärna blocka mig själv från att kunna göra det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ymerio:

samma som rubriken: en app som kan stoppa en från att smsa/ringa någon efter en viss tid. har en dålig tendens att ringa, smsa vissa efter ett par öl, så vill gärna blocka mig själv från att kunna göra det

Då är det bättre att sluta med alkoholen om du inte fixar att dricka med måtta.

Permalänk
Skrivet av Ymerio:

samma som rubriken: en app som kan stoppa en från att smsa/ringa någon efter en viss tid. har en dålig tendens att ringa, smsa vissa efter ett par öl, så vill gärna blocka mig själv från att kunna göra det

Lämna telefonen hemma när du går till baren.

Rätt skönt att va utan den iaf jag får fullt tillräckligt på jobbet av att släpa runt på en telefon som ringer stup i kvarten...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

kan du inte göra detta med någon form av parental control på telefonen?

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk
Medlem

tack för hjälpen alla. får kolla in på det Verdurakh. Uppskattar hjälpen och jag har inte gjort något sådant dumt misstag sedan den gången.