Permalänk
Medlem

STRIX GTX 980 Ti

Som rubriken lyder, ett ASUS STRIX GTX 980 Ti som varit min trotjänare sedan 2015, säljes nu då jag fick tag i ett 7800XT till förmånligt pris under mellandagsrean.

Det har gått som en klocka i alla år, förutom det faktum att den bakre av de tre fläktarna börjar glappa något i lagret, så i låga hastigheter ger den ifrån sig ett tickande ljud.

Det finns utbytesfläktar att få tag i till just denna modell, eller om man så vill; ett par NF-A12x25 som styrs via Fan Control för ett ruskigt tyst, om än något gammalt grafikkort.

Det tuffar på bra i 1080p, och kan även dra många äldre spel i 1440p.

Kylpasta och pads byttes för ca två år sedan, i övrigt har det aldrig tagits isär.

Kortet ligger för närvarande tryggt i påse, inuti en STRIX-låda tillhörande ett 2060, och skickas i densamma.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, samt att inte sälja alls om jag känner för det.

Betalning sker via Swish på plats, alternativt om det ska fraktas så görs det endast mot förskottsbetalning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 500 kr inkl frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 600 kr exkl frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 750 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hur länge planerar du hålla budgivningen öppen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bzq:

Hur länge planerar du hålla budgivningen öppen?

Då det inte verkar komma in några fler bud så avslutar jag troligen annonsen omkring lunchtid imorgon, lördag.

Permalänk
Medlem

Söndag* menar jag såklart, trött idag….

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad