Permalänk
Medlem

Sidewinder X4 söker nytt hem

En gammal trotjänare har fått ge vika då det inte riktigt passar in bland övrig inredning. Funkade fint sist det användes.
Har en repa i microsoftloggan och smårepor i den blanka plasten samt behöver en djuprengöring skulle jag tro. Har rengjorts ett antal gånger sen köpet för typ tio år sen men ändå. Är inte typen som äter vid datorn…
Hämtas i skarphagen i Norrköping eller skickas mot frakt. Skulle gissa på att det klarar sig på 80kr för Skicka Hem, men i sann Pettsson & Findus-anda behöver jag handla batterier till min våg för att avgöra det så jag lovar inget. Upphämtning prioriteras då jag inte riktigt har nåt bra emballage.
Kan medtas till Finspång nån vecka om i januari.
Först till kvarn. Känner du att ”fan vilket kap, de här går för fem miljoner på eBay” skänk iaf en liten slant till nåt välgörande ändamål.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot det. Ska bygga en dator till min nioåriga son och ett enkelt tangentbord, som dessutom har volymknappar, tas gärna emot. Ger absolut till välgörande ändamål, särskilt i denna månad.
Skulle du välja att jag får det så behövs dock framt då jag bor i Uppsala.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sealjo:

Tar gärna emot det. Ska bygga en dator till min nioåriga son och ett enkelt tangentbord, som dessutom har volymknappar, tas gärna emot. Ger absolut till välgörande ändamål, särskilt i denna månad.
Skulle du välja att jag får det så behövs dock framt då jag bor i Uppsala.

Pm