Köpte "Xbox Game Pass Ultimate" för endast 10 kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av nu1mlock:

Nu är det ju så att det inte blir billigare att köpa 3st 3-månaders jämfört med en 12-månaders, så den guiden är smått onödig i dagsläget.

Dom tre steg jag redan har nämt två gånger i tråden ger samma resultat men är ännu enklare att följa.

Man får en extra månad varje gång man lägger in en 3-mån kod och sen avbryter förnyelse så med 9x3mån får man
9st månader gratis. Fick iaf jag. Blir det ändå samma pris menar du?
Tycker inte det var så mycket jobb, copy pasta lite koder. Tog nog inte mer än någon kvart.

Permalänk
Skrivet av nu1mlock:

Nu är det ju så att det inte blir billigare att köpa 3st 3-månaders jämfört med en 12-månaders, så den guiden är smått onödig i dagsläget.

Dom tre steg jag redan har nämt två gånger i tråden ger samma resultat men är ännu enklare att följa.

En annan fråga angående Xbox Game Pass:

Säg att man har installerat 5-7 spel från Xbox Game Pass. Game pass går ut. Men man förnyar någon vecka eller månad senare (man tar endast en paus):

Måste man installera om alla de spel man hade innan då eller kommer de tillbaka automatiskt så man kan lira dem utan att installera om alla?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Soldierofwar1985:

Måste man installera om alla de spel

Nej.
Spelen kan ju dock tas bort helt under tiden du väntar och då får du köpa dem istället.

Permalänk
Skrivet av Bozzeta:

Nej.
Spelen kan ju dock tas bort helt under tiden du väntar och då får du köpa dem istället.

Då är jag med!

Tack för snabbt svar!

Permalänk

Funkar det fortfarande att köpa xbox live guld på en sidan och sedan lösa in det och upgradera för 10kr och få game pass? Hur vet jag om jag kan göra det? Har gjort det förut 3-4ggr men nu har jag haft uppehåll på 2år

Visa signatur

Hög standard ;)